کد خبر: 108887
A

آیا رئیسی به نفع جلیلی کنار می رود؟/ ترقی: واقعیت ندارد/ کنعانی مقدم: آقای رئیسی تا آخر در میدان حضور خواهد داشت

یک کانال تلگرامی با انتشار خبری نوشت که برخی محافل اصولگرایی از رخ دادن اتفاقی مهم در آینده ای بسیار نزدیک خبر می دهند.گروهی از اصولگرایان خبری را در بین خود نقل می کنند مبنی بر اینکه بزودی سید ابراهیم رئیسی در حمایت از کاندیداتوری سعید جلیلی از دور رقابت ها کنار خواهد رفت و به قوه قضائیه باز خواهد گشت.

آیا رئیسی به نفع جلیلی کنار می رود؟/ ترقی: واقعیت ندارد/ کنعانی مقدم: آقای رئیسی تا آخر در میدان حضور خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ یک کانال تلگرامی با انتشار خبری نوشت که برخی محافل اصولگرایی از رخ دادن اتفاقی مهم در آینده ای بسیار نزدیک خبر می دهند.گروهی از اصولگرایان خبری را در بین خود نقل می کنند مبنی بر اینکه بزودی سید ابراهیم رئیسی در حمایت از کاندیداتوری سعید جلیلی از دور رقابت ها کنار خواهد رفت و به قوه قضائیه باز خواهد گشت.

موضوعی که البته چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسید، زیرا در این صورت سید ابراهیم رئیسی می توانست همچنان در قوه باقی بماند و جلیلی که چندان هم بی شباهت به ابراهیم رئیسی نیست وارد پاستور شود؛ از همین رو نیز به سراغ برخی از شخصیت‌های جریان اصولگرا رفته و از آنها پرسیدیم که این موضوع تا چه میزان محتمل است؟

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه فردی بود که در پاسخ به این سوال ما گفت که اینها شایعاتی هستند که طرفداران سایر جریانات سیاسی نقل می‌کنند و واقعیت ندارد.

علاوه براین حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا هم در این باره به ما گفت که گمانه زنی های بسیاری در این زمینه انجام شده است، اما با توجه به عزم و اراده ای که رئیسی دارد بعید است او به نفع کسی کنار برود و احتمالا تا آخر در میدان حضور خواهد داشت.

منبع: yjc

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر