کد خبر: 108940
A

موسی غضنفرآبادی: رییس‌جمهور نباید خودسرانه تصمیم بگیرد/ ما رییس جمهوری می‌خواهیم که به او مطمئن باشیم

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور نباید تکرو باشد، گفت: وای به حال رییس‌جمهوری که بخواهد خودسرانه تصمیمی بگیرد؛ که خودسرانه تصمیم گرفتند، ۶۲ تن سکه و طلا را به باد هوا دادند و ۱۶ میلیارد دلار را به بازار ریختند و حیف و میل کردند.

موسی غضنفرآبادی: رییس‌جمهور نباید خودسرانه تصمیم بگیرد/ ما رییس جمهوری می‌خواهیم که به او مطمئن باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ موسی غضنفرآبادی در آیین افتتاح ستاد حقوقدانان سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: خوشبختانه پیروزی بزرگی نصیب جبهه مقاومت شد علیرغم همه تبلیغات سویی که در دنیا وجود داشت و تمام امکاناتی که امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها در سوریه به کار گرفتند اما نتوانستند کاری را از پیش ببرند و پیروزی نصیب ما شد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: گاهی شنیده می‌شود که امروز کشور به اقتصاددان نیاز دارد در صورتی که قوه مجریه یک قوه اجرایی است. وای به حال رییس‌جمهوری که بخواهد خودسرانه تصمیمی بگیرد؛ که خودسرانه تصمیم گرفتند، ۶۲ تن سکه و طلا را به باد هوا دادند و ۱۶ میلیارد دلار را به بازار ریختند و حیف و میل کردند. 

وی با بیان اینکه رییس جمهور نباید تکرو باشد و باید تحت نظرات کارشناسی عمل کند، افزود: همه مقررات اقتصادی کشور مصوب است اما اجرا نمی‌شود. ما رییس جمهوری می‌خواهیم که به او مطمئن باشیم و دلسوز، متدین و مردمی باشد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر