کد خبر: 109198
A

نقوی حسینی: کسانی که ردصلاحیت شده اند خودشان دلایلش را به مردم بگویند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باید در همه نهاد‌ها صورت گیرد مخصوصا شورای نگهبان، اما دلایل رد صلاحیت افراد باید توسط خودشان مطرح شود نه شورای نگهبان، زیرا شورای نگهبان سخنگوی افراد نیست.

نقوی حسینی: کسانی که ردصلاحیت شده اند خودشان دلایلش را به مردم بگویند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با برکناری آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی، اظهار کرد: همتی متعلق به دولت است و از جناح دولت است بنابراین برکناری وی حساب شده و دقیق بوده است.

وی ادامه داد: این طور نیست که دعوایی درست شده باشد و بیان شود که، چون کاندیدا شده است دیگر نمی‌تواند رئیس بانک مرکزی باشد، زیرا اکنون تمام کاندیدا‌های ریاست جمهوری مسئولیت دارند و در حال انجام مسئولیتشان هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین این درگیری بین دولت و آقای همتی یک برنامه از پیش تعیین شده بود و قصد داشتند این ناکارآمدی را از گردن همتی بازکنند.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که آیا موافق شفافیت شورای نگهبان هستید؟، تصریح کرد: شفافیت باید در همه نهاد‌ها صورت گیرد مخصوصا شورای نگهبان، اما دلایل رد صلاحیت افراد باید توسط خودشان مطرح شود نه شورای نگهبان، زیرا شورای نگهبان سخنگوی افراد نیست.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر