کد خبر: 109222
A

سیدمهدی هاشمی: جلیلی به نفع رئیسی انصراف نمی‌دهد

فعال سیاسی اصولگرا درباره پوششی خواندن برخی کاندیداها گفت: در گذشته رفتارهایی صورت گرفت اما به نظرم از جبهه و جناح اصولگرا چنین رفتار غیراخلاقی ندیده شده و نه پسندیده است. حالا ممکن است در آخر یک نامزد ببیند آن طور که باید و شاید نتوانسته مخاطبانی را برای خود کسب کند و بخواهد سبد رأیش را به کسی بدهد ولی به نظر در این دوره خیلی این طور نخواهد بود.

سیدمهدی هاشمی: جلیلی به نفع رئیسی انصراف نمی‌دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدمهدی هاشمی در گفتگویی درباره ارزیابی آرایش فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آرایش کنونی نامزدها همه به دنبال رئیس جمهور شدن هستند بنابراین شاید تعابیر تک ضلعی یا سه ضلعی بودن رقابت، برداشت درستی از فضای این دوره انتخابات نباشد.

وی درباره کنار رفتن سعید جلیلی به نفع سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد، آیا نوع رفتار، برخورد و ژست آقای جلیلی غیر از ریاست جمهوری است؟ هم اکنون از رفتار آقایان زاکانی، جلیلی، رضایی، قاضی زاده هاشمی، همتی و مهرعلیزاده نمی توان برداشت کرد که بخواهند به نفع کسی کنار بروند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هر کدام آنها تعدادی طرفدار و مخاطب دارند، یادآور شد: درست است که حاج آقای رئیسی به عنوان شخصیت محوری و اصلی مطرح است اما بقیه کاندیداها نیز با این رفتار و برخورد وارد میدان نشده اند که بخواهند کنار بروند.

وی درباره تلاش محسن رضایی برای ایجاد دوقطبی بین خودش و سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: رقابت دوقطبی نخواهد شد، شاید چندضلعی بودن بیشتر قابل تصور باشد. هم اکنون هر طیفی باید مخاطبین و حامیان شان را برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم به صحنه بیاورند. وزن کشی در گذشته صورت گرفت حالا این وزن کشی در دوره جدید باید دید چگونه خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر