کد خبر: 109400
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

سید رمضان شجاعی کیاسری:با عنایت به صحبت های رهبری باید همه جوانب حقوقی که از آقای لاریجانی تضییع شده جبران شود /اولین کسی که مخاطب رهبری است و باید عذر خواهی کند؛ خبرگزاری فارس است

سید رمضان شجاعی کیاسری، معاون سابق وزیر کشور و فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی: با توجه به عنایت امروز رهبری؛ به آقای لاریجانی باید همه جوانب حقوقی که از ایشان تضییع شده جبران شود‌. اولین کسی که مخاطب رهبری است و باید عذر خواهی کند؛ خبرگزاری فارس است. این رسانه با انتشار شایعه ای درباره خانواده آقای لاریجانی تهمت هایی را به این فعال سیاسی نسبت داد‌.

سید رمضان شجاعی کیاسری:با عنایت به صحبت های رهبری باید همه جوانب حقوقی که از آقای لاریجانی تضییع شده جبران شود /اولین کسی که مخاطب رهبری است و باید عذر خواهی کند؛ خبرگزاری فارس است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری، معاون سابق وزیر کشور و فعال سیاسی  نزدیک به علی لاریجانی در خصوص صحبت های امروز رهبری و لزوم جبران بد اخلاقی های صورت گرفته در خصوص ایشان و جبران اشتباه آنان در ارسال گزارش های نادرست و تایید شورای  نگهبان به دیده بان ایران گفت:

با تذکر مقام معظم رهبری نسبت به تضییع حق آقای لاریجانی؛ ایشان امروز مزد حجب و حیا و نجابت و ولایت مداری خودش را گرفت و با فرمایشات ایشان شور وشعف و جانی دوباره به انتخابات دمیده شد.

با توجه به عنایت امروز رهبری؛ باید همه جوانب حقوقی که از ایشان تضییع شده جبران شود‌. آقای لاریجانی سرباز رهبری هستند. این محبت رهبری نشان می دهد ایشان به جفایی که در حق ایشان شده و نسبت های ناروایی که به او و خانواده اش زده شد، آگاه است.

دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تاکید رهبری در بی بند و باری در فضای مجازی گفت:

اولین کسی که مخاطب رهبری است و باید عذر خواهی کند؛ خبرگزاری فارس است. این رسانه با انتشار شایعه ای درباره خانواده آقای لاریجانی تهمت هایی را به این فعال سیاسی نسبت داد‌.

 این فعال سیاسی اصول گرا گفت: یکی از مصادیق رها بودن فضای مجازی که رهبری بدان اشاره کردند همین  عملکرد فارس است

شجاعی کیاسری همچنین افزود: آقای لاریجانی با حجب ومتانت خاص در انتخابات حضور یافت و رویکرد ایشان جدااز نتیجه نشست جدید شورای محترم نگهبان در آینده هم همین خواهد بودانتظار می رود رسانه ها و رقبا بر مبنای اخلاق اسلامی رفتار کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر