کد خبر: 109479
A

پرویز سروری: شورای ششم باید بار ۸ سال را بکشد/ شاید در لیست شورای ائتلاف «ورزشکار» هم داشته باشیم

دبیر شورای ائتلاف با اشاره به اینکه دوره شما برخی از هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند که انتقادات فراوانی وارد شد. این دوره هم این اتفاق رخ می دهد؟ پاسخ داد: شورای انتخاب ما شورای ائتلاف منهای نامزدها و بعلاوه ۱۰ نفر از مجموع ۹۰ هزار نفری است یعنی برای اولین بار به بدنه اجتماعی نیروهای انقلاب این امکان را دادیم که ۱۰ رای مستقیم از مجموعه برآمده از ۹۰ هزار نفر داشته باشند. به طور طبیعی در بین نامزدهای ۳۰۰ نفر و الان ۸۴ نفر ظرفیت هایی از ورزشکاران را داریم و این بستگی دارد شورای انتخاب نهایتاً به چه تصمیمی در این رابطه می رسد.

پرویز سروری: شورای ششم باید بار ۸ سال را بکشد/ شاید در لیست شورای ائتلاف «ورزشکار» هم داشته باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره انتشار لیست ائتلافی انتخابات شورای شهر گفت: به طور طبیعی تلاش ما بر این است که لیست کارشناسی و توانمند برای حل معضلات شهری انجام شود با توجه به این که ۴ سال عقب گرد در برنامه های شهری داشتیم شورای ششم باید علاوه بر ۴ سال رو به جلو، ۴ سال عقب ماندگی را جبران کند. یعنی یک دوره ۴ ساله ای که باید بار ۸ سال را بکشد. طبیعتاً حساسیت بالایی داریم که شورای هم افزا، همدل، همراه با برنامه و حاشیه گریز و از همه مهم تر توجه به نظام مسائل تهران و اولویت بندی مسائل اصلی شهر تهران، بتواند این چهار سال توقف و بی برنامگی در شهر را جبران کند و این بی اعتمادی و ناراحتی که مردم عزیز از عملکرد ۴ ساله شورای شهر دارند ان شاالله شورای شهر ششم این کار را انجام دهد. به طور طبیعی اولویت های خود را نظام مسائل تهران می دانیم و بر اساس آن تلاش داریم لیست جامع الاطرافی از ظرفیت های مختلفی که بتواند لوکوموتیو شهرداری را بر روی ریل تنظیم شده قرار دهد، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوره شما برخی از هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند که انتقادات فراوانی وارد شد. این دوره هم این اتفاق رخ می دهد؟ پاسخ داد: شورای انتخاب ما شورای ائتلاف منهای نامزدها و بعلاوه ۱۰ نفر از مجموع ۹۰ هزار نفری است یعنی برای اولین بار به بدنه اجتماعی نیروهای انقلاب این امکان را دادیم که ۱۰ رای مستقیم از مجموعه برآمده از ۹۰ هزار نفر داشته باشند. به طور طبیعی در بین نامزدهای ۳۰۰ نفر و الان ۸۴ نفر ظرفیت هایی از ورزشکاران را داریم و این بستگی دارد شورای انتخاب نهایتاً به چه تصمیمی در این رابطه می رسد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با سعید محمد سردار دهقان محسن رضایی و… درباره شهردار تهران رایزنی شد است؟ گفت: مطلقا. فعلا زود است و باید از کسانی که این شایعه را در فضای مجازی پخش کرده است سوال پرسید. ما این را وظیفه صحن شورا می دانیم. این امر کاملاً متفاوت از انتخابات ریاست جمهوری است.

منبع: مدارا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر