کد خبر: 109595
A

ادعای نماینده حامی رئیسی در مجلس/ امیرآبادی: مردم عزیز اگر در انتخابات شرکت نکنید، دولت اشرافی ادامه می یابد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات را حل نمی کند از ملت ایران خواست با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد از تکرار شدن وضع موجود جلوگیری کنند.

ادعای نماینده حامی رئیسی در مجلس/ امیرآبادی: مردم عزیز اگر در انتخابات شرکت نکنید، دولت اشرافی ادامه می یابد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما دمیدن روح تازه در کالبد جامعه و امید به آینده برای ایجاد تغییر در مدیریت اجرایی کشور و انتخابات تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است، ملت ایران، شما در طول چند سال گذشته در معیشت و اشتغال فرزندان خود مشکلات داشته اید اما قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات شما را حل نمی کند.

وی افزود: باید پای صندوق ها حاضر شوید و امید است با انتخاب مدیری کارآمد و مناسب که در میدان باشد و مشکلات را حل کند، دولت آینده را یاری کنید، امروز برخی کاندیداها به جای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود، طلبکارانه و با ایجاد دوقطبی های کاذب مذاکره، فیلترینگ، حجاب زنان، حضور بانوان در ورزشگاه ها و برجام از پاسخگویی فرار می کنند.

نماینده مردم قم ادامه داد: مشکلات اساسی مردم در حال حاضر، معیشت، بیکاری جوانان، مسکن مستأجران و رفاه زنان سرپرست خانوار است.

امیرآبادی با انتقاد از عملکرد دولت گفت: امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده و هر دولتی زمام امور را به دست بگیرد، باید این فضا را توسعه دهد، به خصوص این امر در حوزه آموزش، تجارت، اشتغال و اطلاع رسانی مهم است، البته افراط و تفریط در مواجهه با فضای مجازی و بگیر و ببند در این فضا و هم رهاشدگی و بی مسئولیتی مسئولان امر، هر دو مذموم بوده و قابل قبول نیست که مجلس انقلابی به همراه دولت انقلابی، توسعه کشور را با اینترنت پرسرعت و پهنای باند مناسب به پیش می برد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به برخی کاندیداها گفت: آیا پاسخگو هستید و یا باز حقوق زنان را بهانه می کنید و به جای پاسخگویی به سوالات فرار می کنید؟

وی خطاب به مردم با بیان این که«ملت عزیز، اجازه ندهید شرایط موجود ادامه پیدا کند» ابراز عقیده کرد: اگر امروز به میدان نیایید و در این آزمون بزرگ شرکت نکنید، دولت اشرافی ادامه می یابد.  از شما مردم عزیز دعوت می کنم به ائتلاف بزرگ برای تغییر وضعیت کشور بپیوندید تا دولتی مردمی برای ایرانی قوی به وجود آوریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر