کد خبر: 109602
A

قالیباف به خاطر یک نقاشی از پرتره‌اش از یک کارتونیست شکایت کرد/ هادی حیدری: در حال حاضر با قرار التزام، آزاد هستیم

چهارم خردادماه علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس گفت که شکایاتی از محمد قوچانی، مدیرمسوول و سیدافضل موسوی، سردبیر روزنامه سازندگی به علاوه هادی حیدری، کارتونیست ازسوی ۳ نماینده اصولگرای مجلس مطرح شده است

قالیباف به خاطر یک نقاشی از پرتره‌اش از یک کارتونیست شکایت کرد/ هادی حیدری: در حال حاضر با قرار التزام، آزاد هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ هادی حیدری، کارتونیست درباره جزییات شکایت محمدباقر قالیباف از او نوشت: در این سال‌های رفته که بارها احضار، بازپرسی و بازجویی شده‌ام، هرگز خبری از این احضارها منتشر نکرده‌ام. اما این فقره اخیر، ماجرای بامزه‌ای است که حس کردم باید به اطلاع شما دوستان عزیز برسانم.

جناب آقای محمدباقرقالیباف (رئیس محترم مجلس شورای اسلامی) از بنده به خاطر نقاشی رئال از پرتره ایشان که در دل گزارش مربوط به دستکاری بودجه سال هزار و چهارصد در صفحه اول روزنامه سازندگی به تاریخ ششم اردیبهشت امسال منتشر شد به اتهام توهین، شکایت کرده‌اند.

این شکایت در مورد آقایان سیدافضل موسوی (مدیرمسئول روزنامه سازندگی)، محمد قوچانی (سردبیر سازندگی) و خانم زینب صفری (خبرنگار سازندگی) نیز صورت گرفته است.

امروز صبح به اتفاق این عزیزان و در کنار وکیل محترم، جناب علی مجتهدزاده در شعبه دو دادسرای فرهنگ ورسانه برای تفهیم اتهام حاضر شدیم و در حال حاضر با قرار التزام، آزاد هستیم تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی.

گفتنی است چهارم خردادماه علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس گفت که شکایاتی از محمد قوچانی، مدیرمسوول و سیدافضل موسوی، سردبیر روزنامه سازندگی به علاوه هادی حیدری، کارتونیست ازسوی ۳ نماینده اصولگرای مجلس مطرح شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این ۳ نماینده مجموعا از ۷ نفر شکایت کرده‌اند. زینب صفری در همین راستا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که تا آخر پیگیر شکایت خواهد بود و نسبت به عاقبت آن امیدوار است. او همچنین با اشاره به رفتار دوگانه ریاست مجلس که در قبال شکستن انگشت خبرنگاری که اخیرا حین پیگیری سوژه یک گزارش، در اثر برخورد نامناسب مامور حراست یک نهاد دولتی مجروح شد و ظاهرا رییس مجلس دستور پیگیری موضوع را صادر کرده، نسبت به شکایت اهالی پارلمان از خبرنگاران انتقاد کرد و نوشت: «خوب است به ایشان (قالیباف) یادآوری کنم شکستن قلم خبرنگار کمتر از شکستن انگشت خبرنگار نیست!»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر