کد خبر: 109678
A

کیهان از تیترهای روزنامه حزب «کارگزاران» عصبانی شد/ تق ادعاهای دروغین اعتدال و اصلاحات درآمده!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: حالا که تق ادعاهای دروغینی مثل اعتدال و اصلاحات درآمده و می‌دانند که مردم از این مدل جناح‌بازی‌ها و باندبازی‌ها خسته شده‌اند، نقاب غلط‌انداز «نیروی سوم» را به چهره یک مدیر دولتی می‌زنند؛ و حال آن که تا همین چند ماه قبل، دولت و ارکان اقتصادی آن را بی‌کفایت و بی‌عرضه می‌دانستند.

کیهان از تیترهای روزنامه حزب «کارگزاران» عصبانی شد/  تق ادعاهای دروغین اعتدال و اصلاحات درآمده!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان طی یادداشتی از حزب کارگزان سازندگی انتقاد کرد و نوشت:حزبی که گردانندگان آن بالغ بر سه دهه در دولت حضور داشته‌اند، ژست نیروی سوم(!) به خود گرفته است.

روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران در چند روز اخیر نیز با تیترهایی مثل «صدای سوم؛ امید من به افرادی است که با صندوق قهر کرده‌اند»، «مستقل هستم» و... سعی کرده یک نامزد دولتی با سوابق حضور در دولت‌های روحانی و خاتمی و هاشمی را فردی مستقل و نیروی سوم جا بزند؛ و حال آن که وی، عضو همین حزب کارگزاران و سهیم در قصور و تقصیرهای دولت مستقر است.

جالب و درس‌آموز این که زمانی برخی اعضای کارگزاران، (مثل خود دبیرکل) خود را چپ انقلابی جا می‌زدند، اما در دولت هاشمی فیگور راست مدرن و لیبرال گرفتند به نحوی که در دولت سازندگی مورد اعتراض چپ‌های طیف مجمع روحانیون و دفتر تحکیم بودند. اما همین دو طیف مخالف‌خوان هم، زمستان 75 و بهار 76 با یکدیگر ائتلاف کردند و چون این ترکیب شتر گاو پلنگی و شترمرغی (ائتلاف چپ و راست) را با هیچ سریشی نمی‌شد به هم چسباند و توجیه کرد، مدعی شدند دوره تقسیم‌بندی چپ و راست سپری شده و حال دوره تقسیم‌بندی اصلاح‌طلب- محافظه‌کار است...

در همین حال حالا که تق ادعاهای دروغینی مثل اعتدال و اصلاحات درآمده و می‌دانند که مردم از این مدل جناح‌بازی‌ها و باندبازی‌ها خسته شده‌اند، نقاب غلط‌انداز «نیروی سوم» را به چهره یک مدیر دولتی می‌زنند؛ و حال آن که تا همین چند ماه قبل، دولت و ارکان اقتصادی آن را بی‌کفایت و بی‌عرضه می‌دانستند و می‌گفتند اگر چوب خشک جای اینها بود، بهتر عمل می‌کرد(!)

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر