کد خبر: 109889
A

نویسنده روزنامه کیهان: ادمین اکانت توییتر همتی، خودش است

اکانت توییتر همتی روز گذشته، تصویر دیدار سعید جلیلی با روستائیان و کشاورزان را کنار نقاشی مائو (رهبر چین) گذاشت و نوشت «وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره شمالی است، برخی باورشان نشد؛ نگران ایرانم»(

نویسنده روزنامه کیهان: ادمین اکانت توییتر همتی، خودش است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد ایمانی، نویسنده روزنامه کیهان و فعال رسانه ای موسوم به جریان انقلابی نوشت:

در پی اعتراض گسترده رسانه ای، عبدالناصر همتی توییت توهین آمیز خود علیه سعید جلیلی و کشاورزان را حذف کرد و آن را به «ادمین» (مدیر) نسبت داد!

توییتر همتی دیروز، تصویر دیدار آقای جلیلی با روستائیان و کشاورزان را کنار نقاشی مائو (رهبر چین) گذاشت و نوشت «وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره شمالی است، برخی باورشان نشد؛ نگران ایرانم»(!)

اولا ادبیات توییت نشان می دهد که گوینده آن، شخص آقای همتی است و نه «ادمین عزیز»! و همتی سعی کرده از زشتی توییت خود بکاهد.

ثانیا حتی اگر بپذیریم «ادمین عزیز» مرتکب چنین توهینی شده، باز هم مسئولیت هتاکی به نامزد دیگر و کشاورزان و روستائیان با خود همتی است. با این تفاوت که نشان می دهد نامزد پا در هوا، حتی کفایت اداره توییتر خود را هم ندارد؛ چه رسد به هدایت دولت.

همچنین، این اقدام مغرضانه نشان می دهد چه کسانی با کدام نگرش مخرب در ستاد او رخنه کرده اند؟ کسانی که نه اخلاق سیاسی سرشان می شود و نه حمایت از تولید در حوزه های راهبردی.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر