کد خبر: 110947
A

حامیان طالبان در داخل کشور را خودتان قضاوت کنید/ عضو خبرگزاری تسنیم: اگر شیعیان با طالبان بجنگند و شیعیان کشته شوند، تقصیر شیعیان است/ FILM

فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران افغان منتشر می شود حاکی از این است که تروریست های طالبان برای تصاحب ولسوالی های افغانستان از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.

حامیان طالبان در داخل کشور را خودتان قضاوت کنید/ عضو خبرگزاری تسنیم:  اگر شیعیان با طالبان بجنگند و شیعیان کشته شوند، تقصیر شیعیان است/  FILM

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان روز گذشته با انتشار مطلبی درباره پیشروی نیروهای تروریست طالبان نوشت: "طالبانِ امروز با طالبانی که سر می‌بُرید، تفاوت‌هایی کرده. در پیشروی‌های آنها خبری از جنایت‌های هولناک شبیه داعش نیست." (گزارش اینجا)

همچنین حسام رضوی، مدیرکل دفترهای خارجی خبرگزاری اصول‌گرای تسنیم، در برنامه زنده صداوسیمای جمهوری‌اسلامی در جهت تطهیر طالبان افغانستان می‌گوید اگر شیعیان با طالبان بجنگند و شیعیان کشته شوند، تقصیر شیعیان است و تاکید دارد که این به‌معنای شیعه‌کشی نیست.

این در حالی است که فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران افغان منتشر می شود حاکی از این است که تروریست های طالبان برای تصاحب ولسوالی های افغانستان از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر