کد خبر: 111019
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه از هشت گزینه انقلابی ها برای شهرداری تهران رونمایی کرد/ هم رئیس سازمان بسیج شهرداری قالیباف در لیست هَست هم علیرضا زاکانی!

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی ضمن توصیه به «سیاسی کاری» نکردن شهردار آینده تهران از هشت گزینه مورد نظر جریان انقلابی برای تصدی شهرداری پایتخت رونمایی کرده است که وجه تشابه تمامی این افراد سیاسی بودن آنهاست.

خبرگزاری نزدیک به سپاه از هشت گزینه انقلابی ها برای شهرداری تهران رونمایی کرد/ هم  رئیس سازمان بسیج شهرداری قالیباف در لیست هَست هم علیرضا زاکانی!

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی ضمن توصیه به «سیاسی کاری» نکردن شهردار آینده تهران از هشت گزینه مورد نظر جریان انقلابی برای تصدی شهرداری پایتخت رونمایی کرده است که وجه تشابه تمامی این افراد سیاسی بودن آنهاست.

گزینه های فارس به شرح زیر می باشد:

محسن پیرهادی عضو شورای چهارم شهر تهران و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی یکی از گزینه‌های احتمالی است. پیرهادی متولد 1359 در تهران است و در حال حاضر عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم است و مدیرمسئولی روزنامه رسالت را برعهده دارد. وی در شورای چهارم شهر تهران هم عضو هیأت رئیسه شورا  و همچنین مدتی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران و ... بود..

یکی دیگر از گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران مازیار حسینی معاون اسبق شهرداری تهران است. وی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در دوره محمد اسلامی بود. مازیار حسینی متولد سال 1349 است و مدرک دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران  داشته و استاد دانشگاه است. وی حدود ۱۵ سال در شهرداری تهران بوده و در حوزه معاون فنی عمران شهرداری،‌ معاون حمل و نقل ترافیک، جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و ... مشغول به کار بود. حسینی همچنین مجری طرح صنعتی سازی ساختمان وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را هم در کارنامه خود دارد. 

علیرضا زاکانی یکی دیگر از کاندیداهای  احتمالی تصدی پست شهرداری است. زاکانی در حال حاضر رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نماینده قم در دوره یازدهم مجلس است. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، مسوول سازمان بسیج دانشجویی،‌‌ عضو شورای جمعیت هلال‌احمر، نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم و... از جمله سوابق وی است.

 

یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی برای شهرداری تهران، رستم قاسمی است که در دولت دهم، وزیر نفت بود. رستم قاسمی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران است. او فعالیتهایی هم در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا داشته است.


یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی برای شهرداری تهران، پژمان پشمچی‌زاده معاون اسبق شهرداری تهران است. پشمچی‌زاده در حال حاضر معاون نظارت مجلس یازدهم است. پشمچی‌زاده همچنین در کارنامه خود معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی ایران در طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران و معاون پشتیبانی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و... را دارد. البته پشمچی‌زاده مسئولیت‌های  دیگری هم در شهرداری تهران داشت.

مجتبی عبداللهی که در سوابق کاری خود معاونت اجتماعی شهرداری ومعاونت خدمات شهرداری را داشته است، یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی برای شهردار آینده تهران است. عبداللهی در سوابق خود مدیرکل پشتیبانی، شهردار مناطق 20 و 7 را داشته و در حال حاضر هم مدیرکل اوقاف استان تهران است.

علیرضا جاوید معاون قالیباف در شهرداری تهران یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران است. وی در سوابق کاری خود مشاور اجرایی، قائم‌مقام شهردار منطقه، شهردار منطقه 17، قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری، معاون فنی و عمرانی، شهردار منطقه 4 و 1، مشاور شهردار تهران در امور طرح‌های جامع و تفصیلی و همچنین معاون شهرسازی و معماری داشته است. 

لطف‌الله فروزنده متولد 1340 از دیگر کاندیداهای احتمالی شهرداری آینده تهران است. فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌گذاری دولت دهم و معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد ودر حال حاضر به عنوان دستیار تولیت آستان قدس در امور استان‌ها منصوب شده است. وی همچنین دارای مدرک دکتری در رشته دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران است و عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس است. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر