کد خبر: 112209
A

روح الله ایزدخواه: حضور نمایندگان در دولت خسارت محض است/ قحط الرجال که نیست!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کناره‌گیری هر نماینده از مجلس شورای اسلامی جهت حضور در دولت خسارت محض است و شائبه سبک شمردن جایگاه مجلس را به دنبال دارد.

روح الله ایزدخواه: حضور نمایندگان در دولت خسارت محض است/ قحط الرجال که نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ روح‌الله ایزدخواه با انتقاد از سهم‌خواهی برخی از نمایندگان مجلس و اصرار به حضورشان در دولت، اظهار داشت: کسانی که در انتخابات مجلس یازدهم داوطلب شدند و خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار دادند، باید به وظایف خود در قالب نمایندگی مجلس پایبند باشند.

وی بیان کرد: نمایندگانی که این روزها به دنبال کناره گیری از مجلس و حضور در دولت هستند، باید بگویند که اگر اعتقادی به مجلس شورای اسلامی نداشتند، پس چرا نامزد انتخابات مجلس شدند؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آنان می‌دانستند که دولت جدید در سال ۱۴۰۰ روی کار می‌آید و اگر تمایل زیادی به حضور در دولت داشتند، می‌توانستند صبر کنند تا در دولت به مردم خدمت کنند و نباید نامزد انتخابات مجلس می‌شدند.

ایزدخواه با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید خواستار حضور در دولت باشند، ادامه داد: کناره‌گیری هر نماینده از مجلس شورای اسلامی خسارت محض است و ممکن است شائبه سبک شمردن جایگاه مجلس را هم در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نباید سِمت نمایندگی مجلس را در مقابل فعالیت در دولت سبک بشمارند، گفت: در کشور قحط‌الرجال نداریم که نمایندگان مجلس به دنبال حضور در دولت باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای زبده و لایق بسیار زیادی در خارج از مجلس وجود دارند و این طور نیست که فکر کنیم برای یک پُست دولتی هیچ فردی وجود ندارد و باید حتماً نمایندگان مجلس از سمت نمایندگی خود انصراف دهند و در دولت حضور یابند.

ایزدخواه بیان کرد: نمایندگانی که به شدت اصرار دارند تا در دولت کار کنند، می‌توانند منتظر بمانند تا این مجلس به پایان برسد و سپس در دولت خدمت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر