کد خبر: 112581
A
دیده بان ایران:

ارگان رسانه ای جبهه پایداری کُشته شدن سومین معترض در خوزستان را تایید کرد/ ماجرای آبان در خوزستان درحال تکرار است

با گذشت بیش از سه روز از آغاز اعتراض ها در استان خوزستان رسانه های اصولگرا تاکید دارند که کُشتن معترض ها کار نفوذی ها بوده است. خبرگزاری فار پیشتر با انتشار دو فیلم از خانواده «قاسم خضیری و مصطفی نعیماوی» مدعی شدند که این افراد توسط افراد معاند مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

ارگان رسانه ای جبهه پایداری کُشته شدن سومین معترض در خوزستان را تایید کرد/ ماجرای آبان در خوزستان درحال تکرار است

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای جبهه پایداری با انتشار گزارشی ضمن اشاره به اعتراضات مردم در استان خوزستان نوشت:

این اولین بار نیست که سناریوی کشته‌سازی برای افزایش تنش و ایجاد ناامنی در دستور کار گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر رویه عوامل غربی و گروهک‌های وابسته تغییر کرده است. تغییری که با زمینه‌سازی‌ دولت روحانی تکمیل می‌شد و به وسیله ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی و کانال‌ها و شبکه‌های ریز و درشت ضد انقلاب پیش می‌رفت.
 
اما این سناریو چیست؟ پاسخ ساده است، کشتن مردم معترض توسط عوامل نفوذی و گروهک‌های ترویستی و بواسطه آن محکوم کردن جمهوری اسلامی توسط گلوگاه‌های رسانه‌ای. نقطه عطف این ماجرا در وقایع آبان ماه رخ داد. از طرفی بی‌تدبیری دولت موجبات اعتراض مردم را فراهم آورد و از سوی دیگر، عوامل و گروهک‌های نفوذی با اسلحه‌کشی و کشته‌سازی تلاش‌ کردند تا ناامنی را چاشنی اعتراضات بنزینی کنند.
 
حالا ماجرای آبان در رابطه با معضل آب خوزستان درحال تکرار است. ناکارآمدی دولت در پیرامون حل معضل آب خوزستان با وجود اختصاص ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی موجب شده تا مردم مظلوم خوزستان از شرایط موجود ناراضی باشند.  از طرف دیگر دیروز خبر کشته شدن چند جوان خوزستانی در جریان اعتراضات مورد توجه رسانه‌های معاند قرار گرفت و تلاش برای بالا بردن تنش‌ها از طریق مطرح کردن قتل‌های اخیر آغاز شد.
 
به گزارش دیده بان ایران، از شروع اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف استان خوزستان تاکنون مرگ دو معترض تایید شده است. نفر سومی که طی ساعت گذشته مرگ او در رسانه ها مطرح شده است «علی مزرعه» نام دارد.

رسانه های اصولگرا تاکید دارند که کُشتن معترض ها کار نفوذی ها بوده است. خبرگزاری فار پیشتر با انتشار دو فیلم از خانواده «قاسم خضیری و مصطفی نعیماوی» مدعی شدند که این افراد توسط افراد معاند مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر