کد خبر: 112705
A

نقدعلی: مجلس باید جلوی عوام فریبی روحانی را بگیرد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: گران کردن نان هیچ معنایی ندارد و فقط شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم را ایجاد می‌کند.

نقدعلی: مجلس باید جلوی عوام فریبی روحانی را بگیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چندی پیش نمایندگان بیانیه‌ای درباره حمایت از کار کودکان و نوجوانان امضا کردند و متأسفانه به آن توجه نشد. گروه کودک و نوجوان شبکه های یک و دو سیما زمانی زبانزد بودند اما آن طور که باید و شاید در این بخش برنامه‌های فاخر تولید نمی‌شود.

وی بیان کرد: مطلب دیگر آن است که شنیده می شود رئیس جمهور می‌خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد مقرر افتتاح کند و این تظاهر و عوام فریبی برای افتتاح خط لوله‌ای که هنوز تکمیل نشده، معنایی ندارد.

نقدعلی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید جلوی این عوام فریبی رئیس جمهور را بگیرد و معنایی ندارد که افتتاح خط لوله‌ای که بخش قابل توجهی از آن باقی مانده به عنوان کار انجام شده دولت قلمداد شود.

وی در ادامه جلسه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج، گفت: مقام معظم رهبری بحث مقاومت در برابر آمریکا در افغانستان را در این پیام گوشزد کردند و ما برای این مقاومت آماده‌ایم.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: این روزها شاهد کمبود آب و قطعی برق هستیم و در این شرایط گران کردن نان هیچ معنایی ندارد و فقط شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم را ایجاد می‌کند./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر