کد خبر: 113035
A

فعال سیاسی اصولگرا: اعتراض حق مردم است اما باید از کانال خودش انجام شود

نماینده ادوار مجلس گفت: ما معتقدیم اعتراض حق مردم است و آن‌ها باید صدای خودشان را برسانند؛ از صدر اسلام تاکنون همین‌گونه بوده و حتی مردم اعتراضات خود را درخصوص مسائل مختلف به پیامبر اعلام می‌داشتند و ایشان هم از این مسئله استقبال می‌کردند. اعتراضات مردم باید از کانال خودش و با رعایت چارچوب‌ها صورت بگیرد تا دشمنان نمک بر زخم مردم شریف نپاشند.

فعال سیاسی اصولگرا:  اعتراض حق مردم است اما باید از کانال خودش انجام شود

به گزارش دیده بان ایران؛ لاله افتخاری پیرامون سخنان دیروز رهبر انقلاب درباره مشکلات استان خوزستان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم حق گلایه دارند؛ در هوای گرم خوزستان، بی‌تدبیری باعث ایجاد مشکلات شده و متاسفانه این بی‌تدبیری در زمینه‌های مختلف، مکرر مشاهده می‌شود.

وی افزود: به طور مثال در بحث خاموشی‌های اخیر برق، مشاهده کردیم به محض اینکه مسئولین تذکراتی دریافت کردند، مشکلات مرتفع شد. این موضوع در بحث مشکلات آب، اینترنت و موارد دیگر هم صدق می‌کند؛ مجموع این موارد نشان می‌دهد که مشکلات ناشی از سوءتدبیر است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بروز چنین مسائلی جای بخشش ندارد؛ چطور می‌شود به محض اینکه تمام مسئولان پیگیر موضوع آب خوزستان می‌شوند، آب وارد کرخه شده و اوضاع تاحدودی بهبود می‌یابد؟ دولت فعلی باید در فرصت اندک باقی‌مانده دقت کند که بهانه دست دشمنان ندهد و کاری نکند که صبر مردم تمام شود.

افتخاری با بیان اینکه مردم باید از حقوق اولیه خودشان بهره‌مند باشند، اذعان کرد: دولت اگر توان پیش‌بردن کار را ندارد، از سازمان‌ها و نهادها کمک بگیرد تا بتواند به حل مشکلات بپردازد. البته دولت باید توان پیش‌برد کار را داشته باشد زیرا مسئولیت آن را پذیرفته است.

وی ادامه داد: یک‌سری مسائل کلی در برخی استان‌های کشور وجود دارد که باید عزم ملی برای حل آن وجود داشته باشد؛ هم دولت فعلی و هم دولت آینده، باید همت خود را برای سرمایه‌گذاری به جهت حل این مشکلات بگذارند. مشکلاتی از این دست در خرمشهر و نقاط مختلف کشور ما وجود دارد. نباید کار به جایی برسد که صبر مردم تمام شود یا از صبر مردم سوءاستفاده شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که آب در گرمای خوزستان وجود ندارد و دام‌ و کشاورزی مردم در حال نابودی است، اعتراض مسئله طبیعی خواهد بود، تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند کسی نباید از اعتراض مردم گله‌مند شود؛ البته در طرف دیگر باید توجه داشت که دشمنان به دنبال سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم هستند. اگر به خوبی کار انجام شود، گلایه از طرف مردم به وجود نمی‌آید و نتیجتاً بهانه به دشمنان نیز داده نمی‌شود.

افتخاری افزود: ما معتقدیم اعتراض حق مردم است و آن‌ها باید صدای خودشان را برسانند؛ از صدر اسلام تاکنون همین‌گونه بوده و حتی مردم اعتراضات خود را درخصوص مسائل مختلف به پیامبر اعلام می‌داشتند و ایشان هم از این مسئله استقبال می‌کردند. اعتراضات مردم باید از کانال خودش و با رعایت چارچوب‌ها صورت بگیرد تا دشمنان نمک بر زخم مردم شریف نپاشند./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر