کد خبر: 113409
A
دیده بان ایران:

واکنش «کیهان» به اعتراضات روز گذشته تهران

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: دیروز و به دنبال قطعی برق در یکی از مناطق مرکزی تهران، عده محدودی دست به تجمع و اعتراض زدند. هرچند تجمع محدود خیلی زود به پایان رسید اما ضدانقلاب که در این روزها از پایان دولت روحانی و درپیش بودن دولت رئیسی عصبی است، در رسانه‌ها و شبکه‌های خود سعی کردند با برجسته‌سازی و وارونه‌نمایی اعتراضات هشتگ «تهران» را ترند و القا کنند که پایتخت به آشوب کشیده شده است.

واکنش «کیهان» به اعتراضات روز گذشته تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در گزارش امروز خود ضمن اشاره به اعتراضات روز گذشته در تهران نوشت:

هنوز خون ضرغام‌پرست، شهید مدافع امنیت کشورمان خشک نشده که ضدانقلاب با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از اعتراضات محدود چند ده نفره در تهران سعی دارند با تحریف واقعیات، شهروندان را به آشوب و اغتشاش دعوت کرده و اینگونه وانمود کنند که کشور غرق در آشوب است!
دیروز و به دنبال قطعی برق در یکی از مناطق مرکزی تهران، عده محدودی دست به تجمع و اعتراض زدند. هرچند تجمع محدود خیلی زود به پایان رسید اما ضدانقلاب که در این روزها از پایان دولت روحانی و درپیش بودن دولت رئیسی عصبی است، در رسانه‌ها و شبکه‌های خود سعی کردند با برجسته‌سازی و وارونه‌نمایی اعتراضات هشتگ «تهران» را ترند و القا کنند که پایتخت به آشوب کشیده شده است.
 به گزارش دیده بان ایران، عصر روز گذشته به دنبال قطعی برق در پاساژ علاء الدین برخی مردم ضمن اعتراض به وضعیت موجود به خیابان آمدند.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز بازداشت عده ای از معترضان را تایید کرد./ دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر