کد خبر: 113795
A

نماینده مجلس: ضدانقلاب از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بود که سوار موج اعتراضات شود

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به اعتراضات خوزستانی‌ها نسبت به عدم ایفای وظایف مسئولان گفت: ای کاش مسئولان قبل از طرح مطالبات در کف خیابان به وظایف خود عمل کنند.

نماینده مجلس: ضدانقلاب از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بود که سوار موج اعتراضات شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبات به حق مردم خوزستان و لزوم تفکیک قائل شدن صف مردم از خرابکاران اظهار داشت: مطالباتی که امروز به ویژه خوزستانی از نظام و دولت دارند به حق بوده و اگر مسؤولین کشور بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و در موضوع مدیریت منابع آب به وظایف‌شان به خوبی عمل کرده بودند امروز شاهد فشار به مردم در این موضوع نبودیم.

وی افزود: مطالبات مردم به حق است و وقتی پیگیری این مطالبات به کف خیابان کشیده شود قطعا ضد انقلاب و دشمنان ایرانی اسلامی که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند تا از اینگونه فرصت‌ها و بسترها سوء استفاده کنند وقتی زمینه و بستر آن فراهم می‌شود سعی می‌کنند تا بر آن موج سوار شده و برای نظام هزینه ایجاد کنند و می‌کوشند مطالبات مردم را منحرف کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: ای کاش مسؤولین قبل از آنکه کار پیگیری مطالبات به خیابان بکشد و در نهایت به ایجاد اغتشاش و آشوب منتهی شود به تکالیف قانونی خود عمل می‌کردند تا امروز شاهد بروز اتفاقات تلخ در کشور نبودیم.

نظری خاطرنشان کرد: اعتراض و گلایه مردم نسبت به بروز مشکلات و عدم ایفای وظایف مسئولین حق آنان است. ولی با این حال صف مردم را از خائنین جدا می‌دانیم؛ مجلس موافق پیگیری مطالبات مردم خوزستان است و برای رفع مشکلات تلاش می‌کند. 


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر