کد خبر: 115473
A
در گفت وگو با دیده بان ایران:

تشریح دیدار سخنگوی حزب اعتمادملی با «مهدی کروبی»/ گرامی مقدم: ما در گذشته نسبت به وضعیت زندان اوین هشدار داده بودیم اما به آن توجه نشد!

عضو حزب اعتماد ملی گفت: آنچه که منتشر شده واقعیتی است که به تصویر کشیده شده و متاسفانه وجود دارد. ما در گذشته بارها نسبت به این شرایط اطلاع رسانی کرده بودیم اما توجه ای به آن نمیشد. انتشار این تصاویر به وجه نظام و جمهوریت کشور لطمه وارد کرده و انتظار این است که در آینده مسئولان قضایی کشور بهتر است به حقوق زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

تشریح دیدار سخنگوی حزب اعتمادملی با «مهدی کروبی»/ گرامی مقدم: ما در گذشته نسبت به وضعیت زندان اوین هشدار داده بودیم اما به آن توجه نشد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برخورد های صورت گرفته در زندان اوین انتقاد کرد و گفت:« ما در گذشته نسبت به وضعیت زندان اوین هشدار داده بودیم اما بدان توجه نشد!» 

گرامی مقدم در گفت وگو با خبرنگار دیده بان ایران درباره دیدار اخیرش با «شیخ مهدی کروبی» گفت: روز جمعه، اول شهریور به اتفاق همسرم پس از 11 سال که از حصر آقای کروبی می گذرد، ایشان و سرکار خانم فاطمه کروبی را ملاقات کردم.

وی افزود: آقای کروبی به لحاظ جسمی در اثر جراحی های سال های اخیر آسیب زیادی دیده و بدن ایشان تحلیل رفته اما از نطر روحی و اندیشه ای سرزنده و مقاوم هستند و به طور کلی بر همان مرام امام (ره) و اصلاح طلبی همچنان اصرار دارند.

این عضو حزب اعتماد ملی همچنین درباره کابینه ابراهیم رئیسی اظهار کرد: آنچه که مسلم است، حاکمیت در حال حاضر یکدست شده است و آنگونه که اصولگرایان پیشتر ادعا می کردند که "می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم." حالا این گوی و میدان، دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و در این بین اگر کمکی هم از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

گرامی مقدم همچنین درباره انتشار فیلم های اخیر از وضعیت زندان اوین توسط هکرها هم گفت: آنچه که منتشر شده واقعیتی است که به تصویر کشیده شده و متاسفانه وجود دارد. ما در گذشته بارها نسبت به این شرایط اطلاع رسانی کرده بودیم اما توجه ای به آن نمیشد. انتشار این تصاویر به وجه نظام و جمهوریت کشور لطمه وارد کرده و انتظار این است که در آینده مسئولان قضایی کشور بهتر است به حقوق زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر