کد خبر: 116145
A

تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم چه کسانی هستند؟/ علی نادری به نهاد ریاست جمهوری می رود، محمود اکبری کیا به «برنــــــا»

یکماه پس از آغاز بکار دولت سیدابراهیم رئیسی تیم رسانه ای دولت هم کم کم در حال شکل گرفتن است.

تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم چه کسانی هستند؟/ علی نادری به نهاد ریاست جمهوری می رود، محمود اکبری کیا به «برنــــــا»

به گزارش دیده بان ایران؛ یکماه پس از آغاز بکار دولت سیدابراهیم رئیسی تیم رسانه ای دولت هم کم کم در حال شکل گرفتن است. محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در حالی کاوه اشتهاردی را به عنوان مدیرعامل ایرنا انتخاب کرد که گفته می‌شود احتمال دارد محمد امین توکلی‌زاده که پیش‌تر به عنوان مدیر روابط عمومی آستان قدس و بعد از آن رییس حوزه ریاست دفتر بازرسی رهبری در دوران ریاست سید ابراهیم رییسی بر آستان قدس فعالیت داشت، به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری معرفی و مشغول به کار شود. البته از توکلی‌زاده به عنوان رییس دفتر احتمالی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران یا معاون فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز نام برده می‌شود.

همچنین علی نادری که به عنوان مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه فعالیت داشت نیز یکی از گزینه‌های احتمالی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری است که به نظر می‌رسد گزینه‌های احتمالی که پازل تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم را تکمیل می‌کنند همچون اغلب کسانی که در این دولت سمتی برعهده گرفتند، حلقه نزدیکان رییسی در آستان قدس یا قوه قضاییه هستند.

همچنین خبرهای رسیده حاکی از این است که محموداکبری کیا، یکی از جدی ترین گزین ها برای مدیرعاملی خبرگزاری برنا است. برنا خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش و جوانان است که به نظر می رسد با انتخاب یک مدیرجوان و کارشناس ارشد حوزه ارتباطات می تواند در عرصه حرفه ای اطلاع رسانی تحول قابل قبولی را ایجاد نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر