کد خبر: 116550
A

نشریه سپاه: نباید گذاشت اقدامات دولت گذشته فراموش شود و آن جریان خودش را بازسازی کند

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: اگرچه در مقابل خشنودی و امیدواری نسبی مردم به اقدامات انقلابی، نباید وقعی به خط رسانه‌ای دشمن در برچسب‌زنی‌های ناجوانمردانه گذاشت؛ اما باید با نقدهای کارشناسی و منصفانه به بررسی وضع تحویل گرفته شده از دولت گذشته و فاصله آن با وضع مطلوب پرداخت و اجازه نداد کسانی با فرافکنی و به فراموشی سپردن کم‌کاری‌های گذشته، به بازسازی جایگاه خود در افکار عمومی بپردازند .

نشریه سپاه: نباید گذاشت اقدامات دولت گذشته فراموش شود و آن جریان خودش را بازسازی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار روزانه سپاه ضمن تمجید از عملکرد یک ماه گذشته دولت سیزدهم نوشت: 

سه سفر استانی با بازدیدهای سرزده محصول عملکرد انقلابی دولتی است که حدود یک ماه است کار خود را آغاز کرده است. البته در این عمل انقلابی، دولت تنها نیست؛ قوه قضائیه هم فعالیتی مجدانه را کلید زده است و دست روی موضوعات به‌ظاهر ساده‌ای می‌گذارد که وقتی احکام صادره مبتنی بر آن موضوعات را بازکاوی می‌کنید، تازه به اهمیت موضوع و ضرورت گره‌گشایی از گرفتاری‌های زندانیان و بازداشتی‌های به‌ظاهر موقت پی می‌برید. مخرج مشترک این اقدامات در کنار قانون‌گذاری‌های هدفمند مجلس، روشن شدن بارقه امید برای حل مشکلات در دل مردم است. این حضور بی‌وقفه در میان مردم، شنیدن دردهای آن‌ها و امیدآفرینی در دل‌ها برای حل مشکلات، حقیقتاً جلوه‌های مردم‌داری در حکمرانی اسلامی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

اگرچه در مقابل خشنودی و امیدواری نسبی مردم به اقدامات انقلابی، نباید وقعی به خط رسانه‌ای دشمن در برچسب‌زنی‌های ناجوانمردانه گذاشت؛ اما باید با نقدهای کارشناسی و منصفانه به بررسی وضع تحویل گرفته شده از دولت گذشته و فاصله آن با وضع مطلوب پرداخت و اجازه نداد کسانی با فرافکنی و به فراموشی سپردن کم‌کاری‌های گذشته، به بازسازی جایگاه خود در افکار عمومی بپردازند و با دست‌نیافتنی جلوه دادن مطلوب‌ها و اولویت‌ها، مردم را نامید سازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر