کد خبر: 121700
A

منتظری: مذاکره کنندگان جدید ایرانی «بصیرت» دارند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره کنندگان ایرانی به دلیل احساس مسئولیت و بصیرتی که دارند می‌توانند نتیجه‌ای شایسته ملت ایران، به دست آورند.

منتظری: مذاکره کنندگان جدید ایرانی «بصیرت» دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ «غلامرضا منتظری» با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی در وین از یک تیم جوان و متخصص تشکیل شده، نسبت به موفقیت این تیم ابراز موفقیت کرد و گفت: اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی باید به تجربیات گذشته دقت داشته باشند و اقتدار و سربلندی کشور را مقدمه مذاکرات خود قرار دهند.

بنابر گزاش دیده بان ایران؛ نماینده  مجلس یازدهم با اشاره به اینکه طبق فرموده‌های رهبری و تاکیدات شورای عالی امنیت ملی سه اصل عزت، مصلحت و حکمت باید مد نظر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای باشد، به ارگان رسانه ای دولت گفت: اعضای تیم جدید مذاکره کننده هم جوان و با انگیزه هستند و هم متخصص؛ و می‌توانند با اشراف به موضوعاتی که از سوی طرف‌های غربی مطرح می شود، تصمیم درست و قاطع بگیرند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اعتماد صددرصدی به طرف غربی داشته باشیم، عنوان کرد: مذاکره کنندگان ایرانی به دلیل احساس مسئولیت و بصیرتی که دارند می‌توانند نتیجه‌ای را که ملت ایران شایسته آن هستند، به دست بیاورند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر