کد خبر: 124064
A

واکنش کیهان به خبر محکومیت شریعتمداری: ما سند داشتیم اما به خاطر شرم آور بودن اسناد آنها را در دادگاه نخواندیم!

کیهان با تایید خبر محکومیت حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه به جرم توهین به ‎جمعیت امام علی و ‎شارمین میمندی نژاد، نوشت: آیا کیهان به علت آنکه زودتر از دستگاه قضایی کشور متوجه فساد و فریبکاری این جمعیت شده و نسبت به آن هشدار داده است، باید مجرم شناخته شود؟! اگر چنین نیست پس علت محکومیت مدیر مسئول کیهان چیست؟! آیا دادگاه حکم دادگاه دیگر را قبول ندارد؟!

واکنش کیهان به خبر محکومیت شریعتمداری: ما سند داشتیم اما به خاطر شرم آور بودن اسناد آنها را در دادگاه نخواندیم!

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان با تایید خبر محکومیت حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه به جرم توهین به ‎جمعیت امام علی و ‎شارمین میمندی نژاد، نوشت: 

 آیا کیهان به علت آنکه زودتر از دستگاه قضایی کشور متوجه فساد و فریبکاری این جمعیت شده و نسبت به آن هشدار داده است، باید مجرم شناخته شود؟! اگر چنین نیست پس علت محکومیت مدیر مسئول کیهان چیست؟! آیا دادگاه حکم دادگاه دیگر را قبول ندارد؟!

 توضیح آنکه مدیر مسئول کیهان از قرائت برخی اسناد به علت شرم‌آور بودن آنها، خودداری کرد ولی متن کامل آن را در اختیار ریاست دادگاه قرار داد و چنانچه مسئولان محترم برای پیگیری علت محکومیت شریعتمداری خواهان ملاحظه آن اسناد باشند، در اختیارشان قرار خواهیم داد. با این امید که گوش شنوا و چشم بینایی در میان باشد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر