کد خبر: 124443
A
در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد؛

اسماعیل کوثری: هدف از برگزاری جلسه فرماندهان سپاه با روحانی، نصیحت کردن او بود / یادم نیست روحانی به انتقادات حاج قاسم چه پاسخی داد/ در خصوص اقداماتی که روحانی انجام داده است بعداً صحبت خواهم کرد

جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله در پاسخ به این سوال که در دیدار فرماندهان سپاه با حسن روحانی چه گذشت به دیده بان ایران گفت: هدف ما از رفتن نزد حسن روحانی، نصیحت کردن او بود. ما پیش رئیس دولت وقت رفتیم که او را نصیحت کنیم.

اسماعیل کوثری: هدف از برگزاری جلسه فرماندهان سپاه با روحانی، نصیحت کردن او بود / یادم نیست روحانی به انتقادات حاج قاسم چه پاسخی داد/ در خصوص اقداماتی که روحانی انجام داده است بعداً صحبت خواهم کرد

به گزارش دیده‌بان ایران؛ هفته گذشته بود که گفت وگوی امیرعلی حاجی زاده، فرمانده هوا و فضای سپاه با روزنامه کیهان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. سردار حاجی‌زاده در این مصاحبه از دیدار سردار شهید قاسم سلیمانی، محمدعلی جعفری، غلامحسین غیب پرور و اسماعیل کوثری با حسن روحانی، رئیس‌جمهور وقت خبر می‌دهد که در این جلسه به نوعی حسن روحانی بابت برخی اظهاراتش مورد بازخواست قرارگرفته و مورد نکوهش قرار می‌گیرد.

 

سردار اسماعیل کوثری، فرمانده ای است که در جلسه مورد اشاره حضور داشت او در گفت وگو با خبرنگار دیده بان ایران در خصوص این دیدار مطالبی را مطرح کرده است که در ادامه می خوانیم:

*آقای کوثری! هفته پیش گفت‌وگویی از قول سردار حاجی‌زاده منتشر شد که گویا در آن جلسه‌ای که برخی از فرماندهان سپاه با آقای روحانی داشتند شما هم حضور داشتید. این جلسه برای چه بود؟

 

بله بنده هم در آن جلسه بودم. در این جلسه در خصوص مسائل کلان مملکت آقای حاجی‌زاده، آقای جعفری، حاج قاسم، بنده و آقای غیب پرور با ایشان صحبت کردیم. بحث اصلی این بود که شما الان دیگر شما رسماً رئیس‌جمهوری جمهوری اسلامی هستید و ما هم برای رسیدن به اهداف دولت‌تان به شما کمک خواهیم کرد. سپاه در این راه می‌تواند به دولت کمک کند و در نهایت به آقای روحانی گفته شد که توجه‌تان را معطوف به داخل کنید. صحبت ما با ایشان در این خصوص بود که مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند و بیشتر در جهت خدمت کردن به مردم گام برداریم. بالاخره حضرت آقا تاکید دارند که دولت اگر نیاز داشته باشد ما هم آماده کمک کردن به او هستیم چون دولت، دولت جمهوری اسلامی است. اما در خصوص اقدامات بعدی که روحانی انجام داد در زمان دیگری درباره آن صحبت خواهم کرد.

 

*آقای روحانی در واکنش به اظهارات شما و سردار سلیمانی چه گفتند؟

 

بنده حضور ذهن ندارم که آقای روحانی در جواب به حاج قاسم چه پاسخی دادند اما آن چیزی که واضح است که هدف ما از رفتن نزد حسن روحانی، نصیحت کردن او بود ما پیش او رفتیم که او را نصیحت کنیم.

 

منبع:دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر