کد خبر: 124956
A

نویسنده کیهان: فضای مجازی مانند یک سگ هار، دارد به اسلام و انقلاب اسلامی حمله می کند

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» به قلم محمد ایمانی در شماره امروزش هم دوباره سراغ فضای مجازی رفته و آن را بی‌دروپیکر می‌خواند.

نویسنده کیهان: فضای مجازی مانند یک سگ هار، دارد به اسلام و انقلاب اسلامی حمله می کند

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه کیهان در شماره امروزش دوباره سراغ فضای مجازی رفته و آن را بی‌دروپیکر می‌خواند. محمد ایمانی در یادداشتی با عنوان «زندان پانوپتیکون و عملیات مرغ مقلّد» بعد از آنکه کلی آسمان و ریسمان بافته و از آمریکا و غرب و حساسیت‌هایشان روی فضای مجازی گفته رسیده به اینکه که « باید از خود بپرسیم که تکلیف ما با فضای مجازی بی‌در و پیکر چیست؟ فضایی که سال‌هاست در آن، یک جریان آلوده هیچ‌چیز ندار، مانند یک سگ هار، نه فقط به اسلام و انقلاب اسلامی، بلکه حتی ارزش‌های اخلاقی و انسانی، و یکپارچگی ارضی و انسجام ملی حمله می‌کند.»

بعد از این همه فحاشی این نویسنده نوشته: «البته که این طیف به خودی خود، واجد اهمیت و اعتبار نیست؛ اما هنگامی که معلوم می‌شود ناتوی اطلاعاتی و فرهنگی مهندس ماجراست و از برخی سیاسیون غافل یا ‌اشرافیت‌زده - از دست رفته در جنگ نرم- سربازگیری و عملیات می‌کند، داستان فرق می‌کند. غفلت از چنین میدانی، آن را تبدیل به قتلگاه عوام و خواص می‌کند. جایی‌که تحریف و تخریب و ‌ترور شخصیت و یأس‌آفرینی، حرف اول را می‌زند.»

کیهان در ادامه آورده است: «مأموریت این یگان عملیاتی مزدور، بیش از هر چیز، دوقطبی‌سازی و دو دسته کردن جامعه به هر بهانه‌ای است. » بعد همه نوشته «یکی از شگرد‌های عملیات روانی دشمن، جا زدن خود به‌عنوان «مردم»، ربودن مطالبات واقعی، و قالب کردن انتظارات مسموم خود به نام مردم است».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر