کد خبر: 124973
A
اختصاصی دیده بان ایران:

«امین توکلی زاده» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می شود

در حالیکه بیش از پنج ماه از عمر مدیریت «علیرضا زاکانی» در شهرداری تهران سپری می شود اما او هنوز نتوانسته رییس جدیدی برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب کند.

«امین توکلی زاده» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه بیش از پنج ماه از عمر مدیریت «علیرضا زاکانی» در شهرداری تهران سپری می شود اما او هنوز نتوانسته رییس جدیدی برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب کند.

یک منبع آگاه در همین رابطه به خبرنگار دیده بان ایران خبر داده است که شهردار تهران پس از ناکامی در انتصاب گزینه های مورد نظرش طی هفته های گذشته و مخالفت با این گزینه ها؛ تصمیم دارد «امین توکلی زاده» را به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری منصوب کند.

گفتنی است «امین توکلی زاده» مسئول دفتر «حسین فدایی» (مسئول بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب) بود که در حال حاضر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.

همچنین مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی، مسؤول قرارگاه فرهنگی اجتماعی امام رضا (تفریحات و گردشگری)، موسس و مدیر شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع)، قائم مقام شبکه ۵ سیما، مدیر کل اطلاعات و برنامه ریزی سیما، مدیر کل اداری و مالی سیما، سرپرست اداری مالی و اطلاعات برنامه ریزی مرکز سیما فیلم، قائم مقام مرکز بسیج رسانه ملی و نایب رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی رسانه‌ای قدس از جمله سوابق آقای توکلی زاده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر