کد خبر: 125542
A

نشریه سپاه هم منتقد مذاکره مستقیم دولت رئیسی با آمریکا شد

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه اضافه کرد: شرایط امروز کشور نتیجه امید بستن بی‌جا به غرب است. در 8 سال دولت اعتدال قدرت اجرایی کشور در اختیار جریان حامی مذاکره مستقیم با آمریکا قرار گرفت. آن‌ها با شعار «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد و هم چرخ کارخانه‌ها»، کشور را معطل نتیجه مذاکرات و تصمیم کدخدا کردند.

نشریه سپاه هم منتقد مذاکره مستقیم دولت رئیسی با آمریکا شد

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار روزانه و داخلی سپاه در شماره امروزش نوشت: یکی از موضوعاتی که در جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، قدرت رسانه‌ای غرب‌گرایان داخلی است؛ افرادی که خواسته‌های غرب و آمریکا را در کشور تبلیغ می‌کنند، این افراد به‌جای آنکه به منافع ملی کشور توجه کنند، اولویتشان منفعت غرب است. «ند پرایس» سخنگوی‌ وزارت خارجه در خصوص مذاکره مستقیم با ایران اظهار داشت: «ما آمادگی داریم مستقیماً دیدار کنیم.  دستور آمریکا در خصوص اهمیت مذاکره مستقیم با ایران باعث شد تا رسانه‌های غرب‌گرای داخلی، گزارشات، یادداشت‌ها و تیترهای متعددی در خصوص لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا در کشور انتشار دهند؛ روزنامه آرمان با تیتر «مذاکره ایران با آمریکا راه برجام را می‌گشاید»، در خصوص لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا نوشت: «برای حل جامع و کامل مسئله، گفت‌وگوی مستقیم ایـــران و آمریکا اجتناب‌ناپذیر است و نباید این مسئله را به‌صورت تابو درآورد. می‌توان گفت که به لحاظ بین‌المللی گفت‌وگو‌های این‌چنینی طبیعتاً به‌صورت مستقیم و رودررو زودتر به نتیجه می‌رسد و نتیجه و دستاورد آن نیز حتماً بهتر خواهد بود تا اینکه از طریق واسطه عمل شود». روزنامه جمهوری اسلامی هم در مطلبی نوشت: «مخالفت با این روش عقلائی و منطقی، جایی در افکار عمومی و مصالح و منافع کشور و ملت ندارد. این روشی است که عموم مردم نیز آن را تأیید می‌کنند و می‌تواند گره کور سیاسی مزمنی که باعث پدید آمدن مشکلات زیادی برای کشور شده است را باز کند».

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه اضافه کرد: شرایط امروز کشور نتیجه امید بستن بی‌جا به غرب است. در 8 سال دولت اعتدال قدرت اجرایی کشور در اختیار جریان حامی مذاکره مستقیم با آمریکا قرار گرفت. آن‌ها با شعار «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد و هم چرخ کارخانه‌ها»، کشور را معطل نتیجه مذاکرات و تصمیم کدخدا کردند که نتیجه آن شرطی شدن اقتصاد کشور و تورم و فشار اقتصادی بی‌سابقه شد که جامعه تا به امروز درگیر آن است. این افراد در فعالیت سیاسی از خود ایده و اصول فکری ندارند و صرفاً صدا و خواسته غرب را در کشور فریاد می‌زنند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر