کد خبر: 125786
A

رئیسی: می‌توان تعریف جدیدی برای شهرهای قرمز ارائه داد

رئیس جمهوری صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفته «هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود باید مسئولین استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم‌گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد».

رئیسی: می‌توان تعریف جدیدی برای شهرهای قرمز ارائه داد

به گزارش دیده بان ایران؛ ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفته «هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود باید مسئولین استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم‌گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد».

او افزوده «مسئولین بهداشتی باید با جدیت نظارت کنند تا در اجتماعات بویژه در اماکن زیارتی شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت رعایت شود».

رئیسی تاکید کرده «با توجه به شیوع سویه اُمیکرون و شرایط متفاوت و خاصی که نسبت به سویه‌های قبلی دارد، می‌توان تعریف جدیدی برای شهرهای قرمز ارائه داد و البته تا زمانی که این تعریف انجام نشده، همچنان مقررات قبلی برای شهرهای قرمز موضوعیت دارد».

او در حالی از تغییر تعریف شهرهای قرمز گفته که شب گذشته نرم‌افزار ماسک اعلام کرد که بنا به تصمیم وزارت بهداشت، اعلام رنگ‌بندی شهرها از سوی این نرم‌افزار ملغی شده و معاونت تحقیقات وزارت بهداشت مسئول این کار شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر