کد خبر: 126087
A

الیاس حضرتی: رسانه‌ها با جان و دل از اقدامات رئیسی دفاع کنند/ نگران آن هستیم که اقدامات دولت، آنطور که شایسته است دیده نشود

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: باید رسانه‌ها با جان و دل از اقدامات دولت دفاع کنند. نباید هرکسی سوالی داشت به او بهتان زده شود. جریان رسانه‌ای خارج کشور به دنبال تخریب و تضعیف دولت است. صداوسیما هم نمی‌تواند آنطور که باید اقدامات دولت را به تصویر بکشد، سایر رسانه هم که به دنبال منافع خود هستند.

الیاس حضرتی: رسانه‌ها با جان و دل از اقدامات رئیسی دفاع کنند/  نگران آن هستیم که اقدامات دولت، آنطور که شایسته است دیده نشود

به گزارش دیده بان ایران؛ «الیاس حضرتی» دبیرکل حزب اعتماد ملی و نماینده مردم تهران در مجلس دهم در رابطه با سفر اخیر رییسی به روسیه گفت: رییسی انسان صادق و خالص و پر کاری است اما تیم ایشان در خصوص پرداختن به عملکرد و اقدامات دولت ضعیف عمل کرد و این موجب لطمه زدن به دولت شد. باید لحظه به لحظه اخبار رییس جمهور منتشر، ابهامات رفع و به سوالات پاسخ داده شود. باید رسانه‌ها با جان و دل از اقدامات دولت دفاع کنند. نباید هرکسی سوالی داشت به او بهتان زده شود. جریان رسانه‌ای خارج کشور به دنبال تخریب و تضعیف دولت است. صداوسیما هم نمی‌تواند آنطور که باید اقدامات دولت را به تصویر بکشد، سایر رسانه هم که به دنبال منافع خود هستند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت وگوی خود با خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش گفت: جریان رسانه‌ای خارج از کشور قوی عمل می‌کند و در داخل هم با بی اعتمادی مواجهیم، عده ای علاقه مند هستند به حاشیه بیشتر بپردازند تا به متن، این اقدامات از طرف دولت با واکنش مواجهه نمی‌شود و دفاع و تفسیری صورت نمی‌گیرد.

حضرتی با بیان این جمله که "با همه اختلاف نظرها می‌خواهیم به دولت کمک کنیم" افزود:  نگران آن هستیم که اقدامات دولت، آنطور که شایسته است به تصویر کشیده نمی‌شود و از آن دفاع صورت نمی‌گیرد. دولت باید از مجموعه توان و ظرفیت همه رسانه‌ها استفاده کند. منافع مملکت و نظام فراتر از همه موضوعات است. در مورد ایران یک پروپاگاندای وسیع در جهان وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر