کد خبر: 126284
A

ادعای عجیب نماینده مجلس درباره به سرانجام نرسیدن طرح شفافیت در مجلس انقلابی/ بیگی‌نژاد: منافقین پشت این مسئله هستند که طرح شفافیت آرا به نتیجه نرسد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اطلاعاتی که از دستگاه های امنیتی به دست آوردیم مشخص شده است که منافقین پشت این مسئله هستند تا شفافیت به نتیجه نرسد.

ادعای عجیب نماینده مجلس درباره به سرانجام نرسیدن طرح شفافیت در مجلس انقلابی/ بیگی‌نژاد: منافقین پشت این مسئله هستند که طرح شفافیت آرا به نتیجه نرسد

به گزارش دیده بان ایران؛ «هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه فضای رسانه ای کشور درباره مسئله شفافیت کاملا سیاسی شده است گفت: به طور حتم هر طرحی در مجلس موافقان و مخالفانی دارد اما پشت پرده های سیاسی این موافقت ها و مخالفت ها را دچار چالش کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مقوله رتبه بندی معلمان برخی نمایندگان رای موافق و برخی رای مخالف دادند تصریح کرد: متاسفانه هنوز هم نمایندگان به خاطر رایی که در این طرح دادند مورد هجمه از بیرون مجلس هستند و چالش های بزرگی برای آنها به وجود آمده از ناسزاگویی تا تهدید بنابراین نمایندگان رای دهنده در موضوع رتبه بندی معلمان همچنان به خاطر رأیشان درگیر دعواهای مجموعه های بیرون از مجلس هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه این مسئله باعث نگرانی نمایندگان است عنوان کرد: اگر قرار باشد به خاطر هر رای هفته ها درگیر دعوا و فحش و ناسزای مجموعه های مختلف از بازنشستگان و معلمان و دادگستری باشیم چالش های بزرگی به وجود خواهد آمد.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه مسئله شفافیت در مجلس هرگز از دستور کار خارج نشده و در جلسات غیرعلنی هم مورد بررسی قرار می گیرد تاکید کرد: ما با شفافیت راضی هستیم و اعلام کردیم که رای ما علنی و شفاف اعلام شود.

وی با بیان اینکه مجلس با چالش مدیریت بیرونی در مقوله شفافیت مواجه است ادامه داد: براساس اطلاعاتی که از دستگاه های امنیتی به دست آوردیم مشخص شده است که منافقین پشت این مسئله هستند تا شفافیت به نتیجه نرسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: جریان ضد انقلاب در خارج از کشور و برخی جریانات در داخل با اهداف کاملا سیاسی و انتخاباتی به دنبال ضربه زدن به مقوله شفافیت هستند./ راه دانا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر