کد خبر: 127981
A

امامان جمعه سراسر کشور حمله آمریکا به اوکراین را محکوم کردند

امامان جمعه این هفته در کشور مهمترین موضوعی را که به آن پرداختند مساله جنگ اوکراین و روسیه بود. به طرز عجیبی آنها بدون توجه به متجاوز (یعنی کشور روسیه) مقصر را آمریکا معرفی کرده و حتی کشور اشغال شده را هم بعضا مقصر اعلام کردند.

امامان جمعه سراسر کشور حمله آمریکا به اوکراین را محکوم کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ امامان جمعه این هفته در کشور مهمترین موضوعی را که به آن پرداختند مساله جنگ اوکراین و روسیه بود. به طرز عجیبی آنها بدون توجه به متجاوز (یعنی کشور روسیه) مقصر را آمریکا معرفی کرده و حتی کشور اشغال شده را هم بعضا مقصر اعلام کردند. بدون اینکه ذره ای نسبت به خلق و خوی تجاوزگرانه و همچنین راه اندازی جنگ توسط طرف روسی اشاره ای کرده باشند. گویی در بولتن‌های ارسال شده برای امامان جمعه سراسر کشور، کشور متجاوز آمریکا است نه روسیه.

 

حجت الاسلام مرادبیگی  امام جمعه ایلام: بحران پیش آمده در اوکراین نشان داد این بار نیز آمریکا و غرب برای حفظ خویشتن موجب ایجاد بحران در منطقه شده است.

دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک: آمریکائی ها مافیای بین المللی قدرت و جنایت برای غارت دنیا هستند

امام جمعه نهاوند: اروپا و آمریکا جاهلیت مدرن را به روشن‌ترین شکل نشان دادند

امام جمعه همدان: مردم اوکراین قربانی ساده لوحی حاکمان خود شدند

آیت الله سعیدی خطیب جمعه قم: آمریکا وحشی برای فروش سلاح‌هایشان جنگ‌های منطقه و بین‌المللی راه می‌اندازند. 

امام جمعه رشت: وضعیتی که امروز در اوکراین ایجاد شده نتیجه اعتماد به آمریکا است 

علم الهدی امام جمعه مشهد:  ۶۰۰ هزار نفر سر زمستان در یک منطقه سردسیر از خانه و زندگی خود آواره شده‌اند. در کجای جاهلیت عرب چنین نمونه‌هایی وجود داشت؟ این‌ها همه به دلیل رقابت قدرت در دنیا است. جاهلیت از این بدتر؟ ما با این جاهلیت روبرو هستیم و باید با اسلام این جاهلیت را براندازی کنیم.

حجت‌الاسلام رضا نوری امام جمعه بجنورد: این جنگ باید درس عبرتی برای همه دنیا باشد که به نظام لیبرالی غرب و آمریکا اعتماد نکنند.

امام جمعه موقت بوشهر: ممکن است مظلومان خونشان ریخته شده باشد و ما این را نمی‌پسندیم اما ما جبهه استکبار غرب را قبول نداریم.

امام جمعه کرمان: علت این جنگ شرارت‌های آمریکا است؛ حکومت این کشور همواره به دنبال بحران‌سازی است.

حجت الاسلام احمد خانلری امام  نماز جمعه: تورم و گرانی‌ها مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده مسئولین در جهت کنترل قیمت‌ها تلاش کنند.

امام جمعه تبریز: حمله‌ نظامی از سوی هر کشوری که آغازگر جنگ باشد، محکوم است.

امام جمعه شهرکرد: موفقیت‌های انقلاب موجب کوری چشم دشمنان شده است.

منبع: امتداد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر