کد خبر: 128782
A

سردار کوثری: حملات موشکی سپاه پاسخی بود به تجاوزهای پهپادی و تروریستی اسرائیل/ به دولت عراق تذکر داده بودیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها به مسئولان کشور عراق تذکر داده بود که اجازه ندهند خاک عراق پایگاهی برای اقدامات جاسوسی، تروریستی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها شود، از مسئولان دولت عراق خواستیم یا صهیونیست‌ها را از خاک خود بیرون کنند یا جلوی رفتارهای ضد ایرانی آنها را بگیرند.

سردار کوثری: حملات موشکی سپاه پاسخی بود به تجاوزهای پهپادی و تروریستی اسرائیل/ به دولت عراق تذکر داده بودیم

به گزارش دیده بان ایران؛ اسماعیل کوثری با اشاره به هدف قرار گرفتن ۲ پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه موساد در اربیل توسط موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: حملات موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزهای پهپادی و تروریستی صهیونیست‌ها صورت گرفت و آنها باید بدانند که هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها به مسئولان کشور عراق تذکر داده بود که اجازه ندهند خاک عراق پایگاهی برای اقدامات جاسوسی، تروریستی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها شود، از مسئولان دولت عراق خواستیم یا صهیونیست‌ها را از خاک خود بیرون کنند یا جلوی رفتارهای ضد ایرانی آنها را بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بارها پایگاه‌های ما به عنوان کشور ثالث در خاک سوریه را هدف قرار داده بودند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها باید می‌دانستند وقتی حق حاکمیت کشور سوریه را نادیده می‌گیرند و پایگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه را بمباران می‌کنند این تجاوزها بی پاسخ نمی‌ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ موشکی سپاه پاسداران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه صورت گرفت و پایگاه‌های آنها در شهر اربیل عراق را منهدم کرد تا متوجه باشند که ایران در مورد امنیت ملی خود با کسی شوخی ندارد.

کوثری به خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد گفت: تکرار هرگونه شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران توسط صهیونیست‌ها متقابلاً و با پاسخ محکمتری همراه خواهد بود و قطعاً صهونیست‌ها بعد از این لطمات بیشتری خواهند خورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر