کد خبر: 132235
A
اختصاصی دیده بان ایران:

واکنش خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به اعتراضات اخیر/ جامعه ایران درباره تبدیل اعتراض به آشوب واکسینه است

خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار گزارشی تحت عنوان«شکست پروژه آشوب و سرافکندگی دوباره جنبش «کلیک_کلیک»، «بنگ_بنگ»!» نوشت: جامعه ایرانی در مقابل پروژه تبدیل اعتراض به آشوب تا حد قابل توجهی واکسینه شده است. علت اصلی این است که درک می‌کند هدف بانیان آشوب بدتر شدن وضعیت تا آستانه ویرانی است.

واکنش خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به اعتراضات اخیر/ جامعه ایران درباره تبدیل اعتراض به آشوب واکسینه است

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار گزارشی درباره اعتراضات اخیر مردم نسبت به گرانی های ناشی از سیاست های اقتصادی دولت ابراهیم رئیسی تحت عنوان«شکست پروژه آشوب و سرافکندگی دوباره جنبش «کلیک_کلیک»، «بنگ_بنگ»!» نوشت: رسانه‌های خارج از کشور، در روزهایی که دولت روحانی تصمیم گرفت ارز ترجیحی را به اقتصاد کشور بیاورد، ساز مخالف می‌زدند و امروز که دولت رئیسی برای پایان مفاسد اقتصادی و ناعدالتی‌ها می‌خواهد آن را اصلاح کند، سنگ گرانی را به سینه می‌زنند. همه اینها در حالی است که آنها هیچگاه عاملان تحریم‌های متعدد علیه ایران و ایرانیان را محکوم نکرده و نمی‌کنند.

این خبرگزاری ادامه می دهد: اتخاذ چنین مواضع متناقضی نشان می‌دهد آنها اگرچه مدعی دفاع از حقوق ایرانیان هستند اما پشت پرده این نمایش دلسوزانه، هر هدفی را می‌توان متصور شد الّا بازگو کردن دغدغه مردم. آنچه برای این رسانه‌ها موضوعیت دارد صرفاً ویرانی و تباهی است. آنها حتی علاقه‌ای به همراهی اعتراضات در ایران یا تلاش برای نمایندگی کردن و رهبری آن ندارند و فقط با ایجاد زیرساخت لازم برای «خشونت پرشدت» با محوریت اوباش، تولید حداکثر خسارت را دنبال می‌کنند.

«مهدی محمدی» کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: «تغییر الگوی اعتراض به ‘آشوب گرم’ بخشی از برنامه تولید زخم علیه ایران است. دشمنان ایران هیچ علاقه‌ای به همراهی با اعتراضات مردم ایران، تلاش برای کاهش آن یا حتی تلاش برای ‘نمایندگی’ آن ندارند. اساساً اعتراض برای آنها چندان دلچسب نیست. آنچه برای آنها موضوعیت دارد فقط آشوب است. جامعه ایرانی در مقابل پروژه تبدیل اعتراض به آشوب تا حد قابل توجهی واکسینه شده است. علت اصلی این است که درک می‌کند هدف بانیان آشوب بدتر شدن وضعیت تا آستانه ویرانی است. این جمع بندی جامعه ایرانی که هر مشکلی داریم باید درون خودمان حل کنیم، اکنون جزو ارکان امنیت ملی ایران است.»

گفتنی است پس از حذف ارزترجیحی توسط دولت ابراهیم رئیسی که با حمایت رسانه های حاکمیتی همراه بود، برخی از مردم در شهرهای مختلف کشور اقدام به برگزاری تظاهرات کردند که به گفته سردار فدوی، جانشیت فرمانده کل سپاه  مشکل خاصی در کشور رخ نداد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر