کد خبر: 133579
A

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نه فقط جمهوری اسلامی، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبری هدایت و رهبری می شوند

آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: دشمنان فکر می کردند با رحلت امام(ره) کار انقلاب تمام شد، اما غافل از اینکه این انقلاب با همان صلابت و قدرت زمان امام اداره و رهبری می شود، البته نه فقط نظام جمهوری اسلامی ایران، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبر معظم انقلاب، هدایت و رهبری می شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:  نه فقط جمهوری اسلامی، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبری هدایت و رهبری می شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در یادواره شهدای روحانی هشترود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه های گوناگون به خصوص در صحنه های بین المللی مقتدرانه عمل می کند به برکت خون شهدا است و وظیفه ما ادامه راه شهدا و عمل به وصیت آنهاست.

امام جمعه تبریز افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و شهادت بهترین تقدیر هر انسانی است و به واسطه آن روح پاک انسان های وارسته به عند ربهم یرزقون می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان فکر می کردند با رحلت امام(ره) کار انقلاب تمام شد، اما غافل از اینکه این انقلاب با همان صلابت و قدرت زمان امام اداره و رهبری می شود، البته نه فقط نظام جمهوری اسلامی ایران، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبر معظم انقلاب، هدایت و رهبری می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین با حضور در خانه‌ شهید سید احمد حیدری موسوی و شهید علی عبدالله پور، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از نزدیک در جریان مسائل زندگی خانواده های این دو شهید بزرگوار قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گفت: شهدا برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید در تداوم راه آنها قدمهای موثر برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تکریم والدین شهدا و دیدار با این عزیزان، باعث قوت قلب مؤمنین می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر