کد خبر: 13774
A

جعفرزاده: ۸۸ میلیارد تومان فیش جعلی در دولت قبل صادر شد

نماینده مردم رشت گفت: کل مبلغ حقوق های نجومی در این دولت 23 میلیارد تومان بود در حالی که فقط یکی از سازمان ها در دولت قبل 88 میلیارد تومان فیش جعلی حقوقی صادر کرد و جایی هم رسانه ای نشد.

جعفرزاده: ۸۸ میلیارد تومان فیش جعلی در دولت قبل صادر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت در خصوص  بازگشت حقوق های نجومی به خزانه دولت اظهار کرد: اولین نکته این است که اگر این حقوق ها قانونی بوده چرا به خزانه دولت عودت داده شد و اگر غیرقانونی بود چرا برداشت شد؛ بنابراین باید راهکاری برای جلوگیری از برداشت های غیرقانونی پیدا شود.

او ادامه داد: البته اختلاس های دیگری صورت گرفت و برگشت داده نشد. آنچه در حال حاضر اهمیت دارد بحث شفاف سازی و گزارشات آن است که باید به سمع و نظر مردم برسد چرا که بهترین ناظر مردم هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: در زمینه حقوق های نجومی اجحاف بسیاری به دولت شد. کل مبلغ حقوق های نجومی در این دولت 23 میلیارد تومان بود در حالی که فقط یکی از سازمان ها در دولت قبل 88 میلیارد تومان فیش حقوقی صادر کرد و جایی هم رسانه ای نشد.

جعفرزاده در پایان گفت: اگر در این دولت خلأ قانونی موجب شد تا سو برداشتی صورت بگیرد در دوره قبل 88 میلیارد فیش جعلی صادر شد و امروز تازه مستندات آن رو شده است.برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر