کد خبر: 138924
A

واکنش وزارت خارجه ایران به تصمیم دولت آلبانی برای قطع رابطه: نسنجیده و فاقد دوراندیشی بود

وزارت امور خارجه:جمهوری اسلامی هرگونه استفاده از فضای سایبری به عنوان ابزاری برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی سایر کشورها را مردود و محکوم می شمارد. نوع اقدام و نقش‌آفرینی طرف‌های ثالث در ساخته و پرداخته کردن این ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران، نشانگر اعمال نفوذ کشورهای حامی تروریسم و فتنه‌آفرین در این زمینه می باشد.

واکنش وزارت خارجه ایران به تصمیم دولت آلبانی برای قطع رابطه: نسنجیده و فاقد دوراندیشی بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای اقدام  دولت آلبانی در قطع رابطه را قویا محکوم کرد.

در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: جمهوری اسلامی هرگونه استفاده از فضای سایبری به عنوان ابزاری برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی سایر کشورها را مردود و محکوم می شمارد. نوع اقدام و نقش‌آفرینی طرف‌های ثالث در ساخته و پرداخته کردن این ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران، نشانگر اعمال نفوذ کشورهای حامی تروریسم و فتنه‌آفرین در این زمینه می باشد.  صدور فوری بیانیه دولت آمریکا و همچنین استقبال رسانه‌های صهیونیستی از این تصمیم، از وجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده برای فضاسازی سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به میزبانی دولت آلبانی از یک فرقه تروریستی نشان دار، از اثرپذیری تیرانا از طرف‌های ثالث و تصمیم نابجا و نامناسب اتخاذشده از سوی دولت آلبانی ابراز تأسف شده است.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر