کد خبر: 141124
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

علیرضابیگی: رفتار برخی مسئولان شرایط را در کشور بدتر می کند/ نظارت بر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر باید بیشتر شود

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای ضمن انتقاد از رفتارهای حاشیه‌ساز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دیده‌بان ایران گفت: برخی از مسئولین سوژه‌ها را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند و آنها نیز با سوءاستفاده از وضعیت موجود، شرایط را بدتر می‌کنند.

علیرضابیگی: رفتار برخی مسئولان شرایط را در کشور بدتر می کند/ نظارت بر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر باید بیشتر شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اخیرا محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صحبت‌های جنجالی مورد توجه قرار گرفته است. وی به تازگی در اظهاراتی عنوان کرده تاکسی‌های اینترنتی اگر بدانند با سوار کردن فرد بی حجاب جریمه می‌شوند ۵۰ درصد مشکل کشف حجاب خودرو‌ها حل میشد.

بیشتر بخوانید:ردپای "هاشمی گلپایگانی" در بیکار کردن اساتید دانشگاه

البته حاشیه‌سازی افرادی با چنین تفکر تنها به هاشمی گلپایگانی محدود نمی‌شود؛ در ماه‌های اخیر حسن عباسی و برخی از چهره‌های به اصلاح فرهنگی_رسانه‌ای نیز با توهین آشکار به بخشی از ورزشکاران و هنرمندان، موجب تنش در فضای اجتماعی شدند.

عده‌ای نقشه‌های اسرائیل را اجرا می‌کنند

احمد علیرضا بیگی؛ نماینده تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران در این رابطه گفت: هر کسی که  برای تشویش در جامعه تلاش، صحبت و یا کاری انجام می‌دهد در زمین دشمن به ویژه اسرائیل بازی کرده و طبق نقشه این کشور عمل می‌کند.

_7_

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، بیش از هر چیزی به گفتگوی ملی برای اصلاح شرایط موجود نیازمندیم که لازم است مسئولین کشور با چنین روحیه مصلحانه‌ای برای ترمیم شرایط فعلی حاضر شوند، از سوی دیگر، مردم در جوی آرام و منطقی حرف‌های خود را به گوش مسئولین برسانند.

رفتار برخی مسئولین سوژه رسانه‌های بیگانه می‌شود

بیگی با بیان اینکه شرایط، شرایط حساس و بحرانی است افزود: برخی از مسئولین با صحبت یا عمل‌شان، سوژه‌ها را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند و آنها نیز با سوءاستفاده از وضعیت موجود، شرایط را بدتر می‌کنند در حالیکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه‌آفرینی، تدبیر و تلاش برای دلگرم کردن مردم هستیم.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت‌وگو با دیده‌بان ایران عنوان کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر یک نهاد قانونی در کشور است ولی چنانچه بخواهد بر اساس واقعیت‌های جامعه کار کند بایستی نظارت‌های بیشتری را بر آن اعمال کرد. این مجموعه باید ناظرانی داشته باشد که مانع از نقش‌آفرینی نقشه‌های بیگانگان شود.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر