کد خبر: 142045
A

نماینده شیراز: عاملان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ قطعاً پاسخ محکم این اقدام خود را دریافت خواهند کرد

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: عاملان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز قطعاً پاسخ محکم این اقدام خود را دریافت خواهند کرد و بدانند که این قبیل رفتارها هیچ وقت بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده شیراز: عاملان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ قطعاً پاسخ محکم این اقدام خود را دریافت خواهند کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی امروز در حرم شاهچراغ علیه السلام گفت: دشمنان ما همواره در حال اقدامات تروریستی علیه ملت ما هستند و کشور و ملت ایران همواره آماج اقدامات تروریستی قرار دارد.

وی افزود: دشمنان ما گاهی دست به اقدامات تروریستی در حوزه اقتصادی می‌زنند و با تحریم‌ها سعی دارند ملت ایران را به تسلیم وادارند اما با مقاومت سرسختانه ملت ایران مواجه شده‌اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ما همچنین در حوزه رسانه‌ای نیز دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و ما شاهد تروریسم رسانه‌ای از سوی آنان هستیم و تمام توان خود را برای فضاسازی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گیرند.

نجابت خاطرنشان کرد: در نهایت پس از بی نتیجه بودن تروریسم اقتصادی و تروریسم رسانه‌ای دشمنان ما وقیحانه دست به اینگونه جنایات می‌زنند و با حمله‌های مسلحانه و اقدامات تروریستی در این حوزه سعی در ایجاد ناامنی در کشور ما دارند که قطعا همانطور که در موارد قبلی به اهدافشان نرسیدند در این حوزه نیز کار آنها بی‌نتیجه خواهد بود.

وی افزود: عاملان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز قطعاً پاسخ محکم این اقدام خود را دریافت خواهند کرد و بدانند که این قبیل رفتارها هیچ وقت بی پاسخ نخواهد ماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر