کد خبر: 142864
A

سردار شکارچی: دشمن جنگ نرم را آغاز کرده است/ جمهوری اسلامی قوی تر از آن است که بخواهد در مقابل تهدیدات موضع بگیرد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید: امروز جمهوری اسلامی بسیار قوی، منسجم و مقتدر تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

سردار شکارچی: دشمن جنگ نرم را آغاز کرده است/ جمهوری اسلامی قوی تر از آن است که بخواهد در مقابل تهدیدات موضع بگیرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار سرتیپ‌دوم ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح امروز در جمع مدیران صدا و سیمای بوشهر گفت: تحلیل‌های صحیح و دقیق می‌تواند آینده را برای ما روشن کند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی بسیار قوی، منسجم و مقتدر تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی، افزود: به محض پیروزی انقلاب، دشمنان شرورهایی را که از قبل سازماندهی کرده بودند، از نقاط مختلف کشور وارد میدان کردند تا انقلاب را به چالش بکشند که در این توطئه شکست خوردند و پس از آن هم جنگ بین المللی علیه ما شکل گرفت که در این جنگ بیش از ۳۰ کشور علیه ما می‌جنگیدند.

سردار شکارچی بیان کرد: دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد زیرا ما در جنگ تحمیلی هم جنگیدیم و هم خود را توانمند کردیم و این ویژگی خاص ایران است.

وی با گرامیداشت یاد شهید نادر مهدوی از شهدای استان بوشهر، افزود: این شهید و همرزمانش در خلیج فارس با آمریکا که هیچ کشوری جرأت رویارویی با آن را نداشت، مقابله کردند و افتخار آفریدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما سه مؤلفه قدرت داریم که دشمنان ما ندارند؛ یکی داشتن نیروی انسانی مؤمن است، دیگری داشتن آرمان است و سومین مؤلفه این است که رهبر انقلاب حکمی به جز اجرای فرمان خدا ندارد.

سردار شکارچی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی پس از شکست در جنگ سخت، رو به جنگ نرم آوردند و فریبکاری، جنگ رسانه‌ای و تسلط بر ذهن و ادراک عمومی را در دستور کار قرار دادند که اگر در این زمینه نیز مانند جنگ سخت بتوانیم خود را قدرتمند کنیم تیر خلاص را به دشمن زده‌ایم.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر