کد خبر: 143167
A

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: بی توجهی ورزشکاران به سرود جمهوری اسلامی بی پاسخ نمی ماند؛ باید با این افراد خود فروخته برخورد کرد

حجت الاسلام قریشی امام جمعه ارومیه:ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: بی توجهی  ورزشکاران به سرود جمهوری اسلامی بی پاسخ نمی ماند؛ باید با این افراد خود فروخته برخورد کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۲۰ آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، بی حرمتی به سرود جمهوری اسلامی و پرچم را غیر قابل اغماض دانست و گفت: ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند. 

 وی بااشاره به اعتراضهای  اخیر گفت: دشمنان با وجود وضع تحریم های مختلف نتوانستند ایران را محدود کنند و ایران همچنان با اقتدار علمی در عرصه های مختلف پیروز و پیش قدم است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران می ترسند، گفت: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران ضعیف هستند و قدرت حمله نظامی به ایران را ندارند بنابراین خواستند با اغتشاشات و از طریق ایجاد ناامنی توسط عده ای خود فروخته به اهداف خود برسند اما با هوشمندی ملت ایران بار دیگر مغلوب شدند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به جرات می توان گفت دشمنان از ابر قدرت شدن ایران در آینده می ترسند. 

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این حضور پرشور و بی سابقه مردم نشان داد که ملت انقلابی ایران همیشه در میدان عمل هستند و پیرو خط رهبر انقلاب هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به گرامیداشت هفته کتاب،با بیان اینکه در اسلام بر علم، کتابت و کتابخوانی تاکید شده است، اظهار کرد:  متاسفانه کتابخوانی طی سالهای اخیر در جامعه کم شده باید خانواده و فرزندان خود را به کتابخوانی و مطالعه تشویق کنیم. 

وی بر اهمیت مطالعه تاکید کرد و با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی باعث رشد شده و انسان را موجودی متفکر بار می آورد، تصریح کرد: کتاب باید در جامعه محور قرار گیرد و اساتید و معلمان دانش آموزان را به خواندن کتاب های غیر درسی هم تشویق کنند. 

امام جمعه ارومیه بااشاره به ۲۱ آبان ماه سالگرد شهادت سردار تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران وجود شهدای انقلاب را مایه افتخار دانست و بر لزوم ادامه راه شهدا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در دین اسلام،گوشه گیری و انزوا طلبی نهی شده و بر حضور در جامعه و برنامه های جمعی تاکید کرد و گفت: صاحب نظران و افراد تاثیر گذار در جامعه باید به میدان عمل بیایند و خود را از جامعه و اتفاقات آن کنار نکشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر