کد خبر: 143176
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

نماینده چابهار در مجلس: استعفا نداده‌ام/ پیگیر جدی حقوق مردمم هستم

سعیدی ضمن تکذیب خبر استعفای خود از مجلس به دیده‌بان ایران گفت: به طور جد پیگیر حقوق مردم که در این اعتراضات آسیب دیده اند هستم و استعفا نداده‌ام.

نماینده چابهار در مجلس: استعفا نداده‌ام/ پیگیر جدی حقوق مردمم هستم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس، روز یکشنبه در  صحن علنی درباره برخی اتفاقات در سیستان و بلوچستان که طی روزهای اخیر شاهد آن هستیم تذکر داد که در حین صحبت، با دستور عضو هیات رییسه  مجلس میکروفن وی قطع شد، چند روز پس از آن ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سعیدی میگوید:  اگر زرق و برق صندلی‌ سبز مجلس، اصول، اخلاق و هویت من را عوض کرد، خدایا این صندلی را نمی‌خواهم این صحبت‌ها شایعات مبنی بر استعفای وی از مجلس را قوت بخشید.

معین‌الدین سعیدی؛ نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در این باره با بیان اینکه استعفا نداده‌ام و اخبار منتشر شده مبنی بر این موضوع کلا شایعه است به دیده‌بان ایران گفت: فیلمی که از بنده این روزها در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به قبل از انتخابات مجلس است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: چرا باید استعفا دهم؟ من پیگیر جدی حقوق مردمم که در این اعتراضات آسیب دیده اند،هستم دلیلی ندارد که  استعفا دهم. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر