کد خبر: 144226
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

پیش بینی یک نماینده مجلس از نتیجه دیدار ایران و آمریکا؛ سیاهکلی: به آمریکا می بازیم

لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین به سایت دیده‌بان ایران گفت: تیم ملی کشورمان در بازی با آمریکا نتیجه را واگذار خواهد کرد.

پیش بینی یک نماینده مجلس از نتیجه دیدار ایران و آمریکا؛ سیاهکلی: به آمریکا می بازیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بازی حساس ایران و آمریکا از دور سوم مسابقات جام‌جهانی در قطر امشب برگزار می‌شود و قطعا یکی از تیم‌های ایران و یا آمریکا پس از سوت پایان بازی با جام‌جهانی خداحافظی خواهد کرد.

تیم ملی کشورمان پس از برد امیدوار کننده در مقابل ولز حالا یک قدم تا صعود به مرحله بعد فاصله دارد و فارغ از نتیجه بازی همزمان دو تیم انگلیس و ولز می‌تواند با یک برد اقتصادی و حتی تحت یک شرایط با نتیجه مساوی نیز در بین شانزده تیم مرحله یک هشتم نهایی قرار بگیرد.

خبرنگار دیده‌بان ایران تلاش کرده در همین راستا نظر برخی از نمایندگان مجلس را در خصوص این بازی اخذ کند. به نظر می‌رسد بیشتر نمایندگان پارلمان نیز با توجه به جو ایجاد شده در اردوی تیم ملی امیدوار هستند که ایران با یک نتیجه قابل قبول از سد آمریکا بگذرد، اما در این میان نمایندگانی نیز وجود دارند که تصور می‌کنند ایران نمی‌تواند آمریکا را شکست دهد.

_60

برای مثال لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، آبیک بر این عقیده است که ایران قدرت شکست دادن آمریکا را ندارد.

این نماینده پارلمان پیش‌بینی می‌کند که تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر بازی را به آمریکا واگذار خواهد کرد. البته پیش از این سیاهکلی در خصوص بازی ایران و انگلیس نیز نتیجه تساوی بدون گل را پیش‌بینی کرده بود.

البته نماینده مردم قزوین در پارلمان در خصوص بازی با ولز نیز برد دو بر یک ایران در برابر حریف اروپایی خود را پیش‌بینی کرده بود.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر