کد خبر: 146444
A

ذوالنوری: ۱۱۵ سرویس اطلاعاتی از ۵۷ کشور‌ خارجی‌ قصد دارند تفکرات جوانان ما را عوض کنند

ذوالنوری نماینده قم : تمرکزی که امروز بر روی تخریب عقاید و تفکرات جوانان کشور ما مشاهده می‌شود با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست؛ ۱۱۵ سرویس مختلف از ۵۷ کشور‌ خارجی‌ ۲۴ ساعته فعال هستند تا با خوراک فکری نادرست، تفکرات جوانان ما را عوض کنند و یاس، ناامیدی و خودباختگی را بین آن‌ها افزایش دهند.

ذوالنوری: ۱۱۵ سرویس اطلاعاتی از ۵۷ کشور‌ خارجی‌ قصد دارند تفکرات جوانان ما را عوض کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه قم که عصر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: از ریاست قبلی دانشگاه قم تشکر می‌کنم که طی این سال‌ها به نحو مطلوب در سمت ریاست این دانشگاه ایفای نقش کرده است.

وی ادامه داد: حرکت علمی کشورمان در عرصه‌های مختلف بعد از انقلاب سرعت یافته و قطار پیشرفت‌های علمی ما بسیار قابل توجه بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرزندان ملت با وجود تحریم‌های سنگین دنیا را متحیر کرده‌اند؛ جوانان نخبه دست از کار نکشیده‌اند و همچنان در رکاب انقلاب بر دستاورد‌های کشورمان می‌افزایند.

وی عنوان کرد: باید اعتراف کرد با توجه به همه پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم اما در زمینه تربیت ضعیف بوده‌ایم. ما آموزش‌های مختلف را به نسل‌ها داده‌ایم اما در زمینه تربیتی همچنان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

ذوالنوری در ادامه خاطرنشان کرد: تمرکزی که امروز بر روی تخریب عقاید و تفکرات جوانان کشور ما مشاهده می‌شود با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست؛ ۱۱۵ سرویس مختلف از ۵۷ کشور‌ خارجی‌ ۲۴ ساعته فعال هستند تا با خوراک فکری نادرست، تفکرات جوانان ما را عوض کنند و یاس، ناامیدی و خودباختگی را بین آن‌ها افزایش دهند.

ذوالنوری گفت: البته نباید از این گذشت که در حوزه تربیت گاهی دستاورد‌های خوبی هم داشته‌ایم اما هنوز به نقطه مطلوب در این زمینه نرسیده ایم و همچنان راه طی نشده زیاد داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدوارم رئیس جدید دانشگاه قم بتواند در دوران ریاست خود اقدامات موثری را انجام دهند تا گامی دیگر به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر