کد خبر: 14717
A

ذوالنور: گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود/ این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهد داشت

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال اینکه اصولگرایان به وحدت برسند را ٩٠درصد می‌دانم، گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود و اصولگرایان با وجود این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهند داشت.

ذوالنور: گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود/ این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مجتبی ذوالنور در مورد اینکه چرا اصولگرایان هنوز استراتژی مشخصی را برای انتخابات مشخص نکرده اند گفت: این سردرگمی نیست و تاخیر در تصمیم است که هر چه سریعتر به تصمیم نهایی می‌رسند .

نماینده مردم قم با بیان اینکه هم جبهه انقلاب و هم جبهه مقابل هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند ادامه داد: من عیبی در اینکه جبهه‌های مختلف در جریان اصولگرایی بوجود بیایند نمی‌بینم و مهم این است که آخر سر به یک گزینه برسند و اگر آنها در انتخابات به یک گزینه نرسند آنوقت می‌شود گفت این یک عیب است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی بیان کرد: اگر این مقدمه ای باشد که گزینه های مختلف را رو کنند و گزینه ها را مقایسه کنند و گزینه اصلاح را انتخاب کنند اتفاقا ایجاد این جبهه خیلی هم خوب است.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه اصولگرایان به وحدت برسند را ٩٠درصد می دانم گفت: گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می شود و اصولگرایان با وجود این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهند داشت.- عصرایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر