کد خبر: 147473
A

سردار فدوی: دشمن در فضای مجازی جهنم به پا کرد

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان با اشتباه محاسباتی وارد جنگ ترکیبی اخیر شدند، گفت: پیروزی‌های جبهه حق علیه جبهه باطل آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست.

سردار فدوی: دشمن در فضای مجازی جهنم به پا کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم هفدهمین سالگرد گرامیداشت شهدای عرفه که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در این ایام همه دل‌ها معطوف به حضرت زهرا (س) است.

وی ادامه داد: شهید کاظمی از لحظه‌ای که ساخت حسینیه حضرت زهرا (س) را شروع کرد زیاد پیش شهید می‌آمدم و به آن حضرت توجه دائمی داشت تا یک جایی ساخته شود و همه دلدادگان حصرت زهرا (س) دور هم جمع شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند به پاسداران و بسیجیان عنایت دارد، یادآور شد: شهید کاظمی از نیرو‌های بی نظیری بود که خداوند به این شهید عنایات ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه شهید کاظمی مبارز چریکی بود، گفت: از روز‌های اول ماجرای کردستان به همراه اولین هواپیمایی ۳۳۰ برای سنندج اعزام و شهید عزیزمان جلودار نیرو‌ها بود.

سردار فدوی با بیان اینکه شهید کاظمی یکی از مصداق‌های سپاه است، تصریح کرد: شهید کاظمی از ابتدایی‌ترین وضعیت شروع و همه مراتب را به ترتیب طی کرد و تشخیص همه افراد این بود که این شهید فرمانده‌تر از ما نیروهاست.

سردارفدوی با بیان اینکه نیرو‌ها با شنیدن نام شهید کاظمی منقلب می‌شدند، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید کاظمی را در مقامی دست نیفتادنی می‌دانست و از شنیدن نام شهید منقلب می‌شد.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: وقتی انسانی شهید می‌شود خیل عظیمی او را می‌شناسند. شهید کاظمی همچون شمعی بود که پروانه‌های زیادی دورش جمع شده بودند که هر لحظه حاضر بودند که خود را برایش فدا کنند.

سردار فدوی اضافه کرد: ۴۴ سال است جبهه حق سربلند، پرافتخار و محکم برقرار است و جبهه باطل خود و هم پیمانانش کوچکترین پیروزی بدست نیاوردند. پیروزی‌های جبهه حق علیه جبهه باطل آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست.

وی با بیان اینکه در وعده خداوند متعال تخلفی نیست، یادآور شد: خداوند متعال عنایت مضاعف دارد که دشمنان احمق ما دائم در محاسباتشان اشتباه می‌کنند.

سردار فدوی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس در مدت کرونایی، همه چشم‌ها معطوف در آموزش دروس فضای مجازی بود که هیچ کنترلی در آن نبود و دشمن نادان جهنمی در فضای مجازی ایجاد کرده بود و علی رغم دستور صریح انقلاب اسلامی خلاف عمل می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با اشتباه محاسباتی وارد جنگ اخیر شدند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی مقتدر، تاثیرگذار جهانی و سربلند است و وعده‌های خداوند محقق شده چرا که بندگان خدا به شرط‌های وعده خداوند متعال عمل کردند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نتیجه را تعیین می‌کند، ادامه داد: شهادت حاج احمد کاظمی و یاران باوفایش ضربه سنگین و غم بزرگی برای همه ما بود که هنوز هم روی دل همه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی تاکید کرد: شهید سلیمانی ماهی یک بار سر مزار شهیدان کاظمی و خرازی می‌رفت، شهدا در اعلی علیین قرار دارند که حتی اجازه شفاعت به آن‌ها داده شده است خیلی از دست آن‌ها کار بر می‌آید.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدا یادآور شد: ما باید از رفتار و اعمال شهدا درس بگیریم و منتطر عنایت خداوند متعال شویم. شهید کاظمی جزو مقتدرترین فرماندهان ما بود که با شنیدن نام حضرت زهرا (س) و شهدا گریه می‌کرد. شهید کاظمی بسیار پیگیر کار‌های نیرو‌ها بود و ان‌شاءالله بهترین جلوه بهشت نصیب همه ما نیز بشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر