کد خبر: 147567
A

تایید واریز 33 میلیون تومان برای دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر تهران

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفت: وقتی خبر حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق معوقه داشته و به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است، حالا اینکه چرا این فرد حقوق معوقه داشته باید بررسی شود.

تایید واریز 33 میلیون تومان برای دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر تهران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر و همین خبر جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

در همین زمینه «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با فارس گفت:  کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.

به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاه‌ش بالاتر از یک کارمند است اما براساس تصمیات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

وقتی خبر حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق معوقه داشته  و به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است، حالا اینکه چرا این فرد حقوق معوقه داشته باید بررسی شود.

منبع: فارس 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر