کد خبر: 149977
A

نصیرایی، نماینده مجلس: تیم اقتصادی دولت بیش از این با آبروی سید محرومان، آیت الله رئیسی بازی نکند

مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شأن مردم این نیست که در حوزه های اقتصادی و برخی مسائل فرهنگی این طور ناملایماتی را ببینند. انتظار داریم تیم اقتصادی دولت بیش از این با آبروی انقلاب و نظام بازی نکند. بیش از این با آبروی سید محرومان آیت الله رئیسی بازی نکند.

نصیرایی، نماینده مجلس: تیم اقتصادی دولت بیش از این با آبروی سید محرومان، آیت الله رئیسی بازی نکند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجید نصیرایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: این روزها وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست. با وجود اینکه مردم در ۲۲ بهمن همه جوره پای کار نظام و انقلاب ایستادند و با فریاد بلند نگاه خود را فریاد زدند و بار دیگر ثابت کردند که برای انقلاب و نظام جان داده اما حاضر نیستند دست از ارزش ها و آرمان های انقلاب دست بردارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ثابت کردند که اجازه نمی دهند آمریکایی ها و صهیونیست ها بر این آب و خاک مسلط شوند. حق و شأن این مردم این رفتار نیست. شأن مردم این نیست که در حوزه های اقتصادی و برخی مسائل فرهنگی این طور ناملایماتی را ببینند. انتظار داریم تیم اقتصادی دولت بیش از این با آبروی انقلاب و نظام بازی نکند. بیش از این با آبروی سید محرومان آیت الله رئیسی بازی نکند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این بی کفایتی ها و بی توجهی ها درخور شأن مردم نیست. انتظار نداریم آزمون های غلط گذشته دوباره تکرار شود. در موضوع ارز و طلا این پول پاشی و ارزپاشی و طلاپاشی راه علاج نیست. تیم اقتصادی دولت با همکاری و همیاری مجلس تصمیمات درستی اتخاذ کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر