کد خبر: 150031
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پهلوی‌ها مست و عیاش هستند/ بهترین پاسخ ما به عدم دعوت از نمایندگان جمهوری اسلامی در نشست مونیخ، بی محلی است

سید جواد حسینی کیا نماینده مجلس یازدهم در واکنش به عدم دعوت از نمایندگان ایران به کنفرانس امنیتی مونیخ و افزایش تحریم ها به سایت دیده بان ایران گفت: پهلوی ها به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند. هلوی‌ها میلیاردها دلار پول مفتی را از این مملکت خورده‌اند و در عیش و نوش زندگی کرده‌اند. گاهی اوقات مست هستند و در مستی یه چیزهایی می‌گویند ولی بعد که حالشان سر جا می‌آید، می‌فهمند از این خبرها نیست.

حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پهلوی‌ها مست و عیاش هستند/ بهترین پاسخ ما به عدم دعوت از نمایندگان جمهوری اسلامی در نشست مونیخ، بی محلی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ چهره‌های اپوزیسیون خارج از کشور فعال شده‌اند. طی چند هفته اخیر یک نشست در دانشگاه جرج تاون با حضور سران اپوزیسیون برگزار و در نشست کنفرانس مونیخ هم از رضا پهلوی به عنوان چهره ای شناخته شده اپوزیسیون دعوت شد، همین موضوع سبب واکنش دولتمردان نظام جمهوری اسلامی شد.

سید جواد حسینی کیا، نماینده مجلس یازدهم در واکنش به نشست مونیخ به سایت دیده‌بان ایران گفت: «بالاخره برخی از کشورها همیشه مواضعی را علیه جمهوری اسلامی داشته‌اند. چنانکه در جنگ هم کمک‌های جدی به صدام کردند، امروز هم در امتداد همان مسیرهای قبلی حرکت می‌کنند‌. لذا نظام اسلامی بالنده‌تر از قبل با همه موانع و مشکلاتی که داشته رو به جلو رفته و خواهد رفت. پهلوی و امثالهم خودشان هم خودشان را جدی نمی‌گیرند چه رسد به اینکه براندازی کنند و حکومت دست بگیرند.»

وی ادامه داد: «پهلوی‌ها میلیاردها دلار پول مفتی را از این مملکت خورده‌اند و در عیش و نوش زندگی کرده‌اند. گاهی اوقات مست هستند و در مستی یه چیزهایی می‌گویند ولی بعد که حالشان سر جا می‌آید، می‌فهمند از این خبرها نیست.»

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا جمهوری اسلامی نسبت به این اقدامات واکنشی خواهد داشت، گفت: «دستگاه دیپلماسی وظیفه دارد رایزنی کند و اعتراض خود را برساند اما از یک نظر هم بی‌محلی نشان از این است که برای ما ارزشی ندارد.»

سید جوادحسینی کیا نماینده سنقر در مجلس یازدهم  در ادامه به سایت دیده بان ایران گفت: «سازمان منافقین و پهلوی نتوانسته‌اند تنهایی کاری انجام دهند با خود گفته‌اند به صورت جمعی خودشان را بیازمایند. در حالی که به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند. سازمان منافقین که تکلیفش مشخص است و سلطنت‌طلبان هم افراد عیاشی بودند بنابراین اپوزیسیونی هم که وجود دارد در همین راستاست.»

اگر سپاه را تحریک کنند، پاسخ شان را می دهیم

وی همچنین درباره واکنش مجلس به اقدامات اروپا، عنوان کرد: «کاری که مجلس در واکنش به بحث سپاه و حرکت ناجوانمردانه اروپا انجام داد این بود که پیش‌نویسی تهیه کرد که اگر اقدام علیه سپاه را نهایی کنند، یک قانون بازدارنده سختی بود اما اروپایی‌ها فوری اعلام کردند که اجرایی نمی‌شود و به سرعت دست کشیدند. مجلس آماده است که اگر به سپاه، نیروهای مسلح و ارکانی از نظام حمله‌ای شود، اقدام سخت قانونی را انجام دهد.»

منبع:سایت دیده بان ایران - مهدیه برزویی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر