کد خبر: 150663
A

رییس دفتر رهبر انقلاب: مردم پای نظام ایستاده‌اند، دشمنان به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب اسلامی: با همه تبلیغات سوء دشمنان و القای یاس و ناامیدی که صورت می‌گیرد، مردم ما پای انقلاب هستند و مردم با حضورشان در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌ها، اربعین‌ها و عاشوراها همه طراحی‌ها و القائات دشمنان را نقش بر آب می‌ کنند.

رییس دفتر رهبر انقلاب: مردم پای نظام  ایستاده‌اند، دشمنان به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب اسلامی در این اجلاسیه، سلام رهبری را به شرکت کنندگان ابلاغ کرد.

وی ضمن دعا برای موفقیت جامعه مدرسین و علمای حاضر در اجلاسیه، نقش جامعه مدرسین را در حراست و پاسداری از انقلاب مهم برشمرد و گفت: رصد و برنامه ریزی از موضوعاتی است که سرلوحه جامعه مدرسین است و قطعا این امر موجب خشنودی و رضایت رهبر انقلاب خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی اشاره و تأکید کرد: با همه تبلیغات سوء دشمنان و القای یاس و ناامیدی که صورت می‌گیرد، مردم ما پای انقلاب هستند و مردم با حضورشان در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌ها، اربعین‌ها و عاشوراها همه طراحی‌ها و القائات دشمنان را نقش بر آب می‌ کنند.

آقای محمدی گلپایگانی اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین و همچنین راهپیمایی میلیونی اخیر ۲۲ بهمن امسال با همه مشکلاتی که مردم دارند نشان داد مردم پای نظام و ارزش‌ها ایستاده‌اند و دشمنان به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و انشاالله این پرچم به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر