کد خبر: 150665
A

نیک‌بین، نماینده مجلس: مسمومیت‌ها از پیش تعیین شده و با هدف آشوب در مدارس است

جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص داستان سریالی مسمومیت دانش‌آموزان دختر گفت: در اینکه یک مجموعه کار زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده است شکی نیست و به نظرم قصد اصلی از این کار آشوب و بلوا در مدارس است تا کشور را به حاشیه ببرند و انشاالله رفع خواهد شد.

نیک‌بین، نماینده مجلس: مسمومیت‌ها از پیش تعیین شده و با هدف آشوب در مدارس است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص داستان سریالی مسمومیت دانش‌آموزان دختر  گفت: در اینکه یک مجموعه کار زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده است شکی نیست و به نظرم قصد اصلی از این کار آشوب و بلوا در مدارس است تا کشور را به حاشیه ببرند و انشاالله رفع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاقات در راستای زن زندگی آزادی است، گفت: نمی‌توانم بگویم در راستای آن جریان است اما بی‌ربط به آن نیز نیست.

نماینده مردم خراسان رضوی با رد ارتباط اتفاقات اخیر با طالبان‌سازی، تصریح کرد: این اتفاقات به افغانستان و طالبان ارتباطی ندارد. نگاه طالبان سازی نه در دولت و نه در آموزش پرورش نیست و تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص نقش رسانه در روزهای اخیر افزود: رسانه در ایران ضعیف است و مشکل ما هژمونی و دنیای رسانه و پول غرب است و رسانه زیرساخت‌های گران‌قیمتی می‌خواهد که ما نداریم.

نیک بین در پایان از تعطیلی مدارس گفت: با اتفاقی که در چند مدرسه افتاده است که نمی‌توان تمام مدارس را تعطیل کرد! تعطیل کردن خود بحران ایجاد میکند و این دولت است که باید امنیت مدارس را حفظ کند.

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر